טיול קרוואנים בארצות הברית

שתפו עם אחרים!

טיול קרוואנים בארצות הברית – חווייה בלתי נשכחת

דמיינו לעצמכם שאתם מתעוררים בבוקר בשיאה של החופשה שלכם בארצות הברית ובמקום להתארגן בבית מלון, לרדת ללובי ולפגוש עוד עשרות אנשים מנומנמים בחדר האוכל אתם פותחים את העיניים ישירות בלב הטבע כשמולכם מרחבים אינסופיים, צבעים עזים ותחושה של חופש באוויר.
אם תשאלו אותנו, זה אחד היתרונות הכי גדולים של טיול קרוואן אל מול טיול ברכב בין מלונות – היכולת להקיף את עצמכם בכמה שיותר טבע, היכולת להיות ספונטניים וגמישים עם הלו”ז שלכם והאפשרות לחוות את אמריקה מזווית אחרת.

טיול קרוואנים בארצות הברית הוא אימוץ של אורח החיים והתרבות האמריקאית הקלאסית של נדידה וחופש וזה לא מפתיע אותנו שטיולי קרוואנים בארה”ב הפכו לתופעה מבוקשת מאוד בקרב ישראלים וישראליות בשנים האחרונות. מדינות כמו קליפורניה, אריזונה, יוטה, וויומינג ועוד מציעות אינספור אפשרויות מרהיבות לטיולי קרוואנים עם נוף טבעי עוצר נשימה.

עם קרוואן פרטי, תוכלו ליהנות מחופש תנועה מלא ולתכנן את המסלול לפי העדפותיכם. התעכבו כמה לילות בלב הטבע הפראי, חוו את התרבות האמריקאית באחת העיירות לאורך הדרך, או בקרו באטרקציות תיירותיות מפורסמות בערים הגדולות.

בארצות הברית קיימים אלפי חניונים ומלונות שדה ייעודיים לקרוואנים (RV Parks/Campgrounds) עם כל התשתיות והשירותים הדרושים. רבים מהם ממוקמים בלב הנוף הפראי או בסמוך לפארקים לאומיים ידועים, מה שהופך את טיול הקרוואנים בארצות הברית לכזה שמאפשר גמישות מרבית וחוויה אותנטית של התרבות והנוף המקומיים. אתם קובעים את קצב הטיול, היעדים והמסלולים המתאימים לכם ביותר. זוהי דרך מעולה לחקור את השטחים הפתוחים והנופים הקסומים של ארצות הברית באופן עצמאי ובקצב שלכם תוך כדי חוויה של חופש מרגש.

אין ספק שלטייל עם קרוואן בארצות הברית מצריך היערכות מקדימה, ידע במונחים בסיסיים מעולם הקרוואנים והתאמה של המסלול באופן ספציפי להתניידות עם קרוואן. החברה המובילה בישראל להשכרת קרוואנים בחו”ל, במתמחה בייעוץ ותכנון טיולים למטייל העצמאי היא חברת “מוטורהום ישראל” ואנחנו שמחים לשתף איתם פעולה.

חברת “מוטורהום ישראל” מאפשרת לכם לשכור קרוואנים ממונעים וקמפרים בעשרות תחנות השכרה בארה”ב וקנדה. בנוסף, ניתן להירשם דרכם לתוכנת הטיולים “סלפי טורס” המהווה כלי עזר חדשני לתכנון טיול מתגלגל בחו”ל וחבילות “טוס וסע”- קרוואנים להשכרה בשילוב עם טיסות.
חברת “מוטורהום ישראל” מציע מעטפת שירותים הכוללת השכרת קרוואנים, פגישות ייעוץ לתכנון טיול קרוואנים ברוב היעדים, וכן מוצרים משלימים כגון ביטוח יעודי לקרוואנים, בנק מסלולים מפורטים ליעדי טיול רבים כולל קמפינגים לאורך המסלול ועוד…
מוזמנים להתרשם בעצמכם ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית: https://lp6.me/wosTn


שתפו עם אחרים!