הכי קרוב לשלט של הוליווד

שתפו עם אחרים!

הכי קרוב לשלט של הוליווד


איך מגיעים לתצפית הכי טובה על השלט של הוליווד

רוב האנשים המגיעים ללוס אנג’לס מתישהו ייסעו לעשות תמונה עם השלט האייקוני של הוליווד. השלט כל כך מפורסם ומזוהה עם לוס אנג’לס ואפשר לראות אותו מכל מיני מקומות בעיר. פעם הגישה הייתה יותר נוחה ואפשר היה להגיע עם הרכב קרוב מאוד לשלט ולקבל את התמונה האולטימטיבית, אבל עם השנים תושבי השכונה הסמוכה לשלט החליטו שנמאס להם מתיירים שחוסמים להם את הדרך, מחנים להם בחניות ובעיקר מפריעים את מנוחתם.
אז מה עם עשו? הרבה שלטים מאיימים של אין כניסה, רחוב ללא מוצא והכניסה לתושבים בלבד בכל מיני רחובות. השלטים האלו, אגב, לא בדיוק פורמליים, אבל עם האמריקאים עדיף לא להסתבך. אז הכנו לכם הסבר קצר עם כמה נקודות מגניבות בהן אפשר להצטלם עם השלט של הוליווד מבלי להפריע לאף אחד, כאשר גולת הכותרת- הגעה אל מאחורי השלט של הוליווד!

השלט האייקוני של הוליווד ללא ספק עשיר בהיסטוריה מרתקת. מה שהתחיל כשלט פרסומת לחברת נדל”ן מקומית שרצתה למכור כמה שיותר אדמות בשכונת המגורים החדשה והמתפתחת הפך לימים לאחד הסמלים הכי מזוהים עם תעשיית הקולנוע. את השלט אפשר לראות מלא מעט לוקיישנים בתוך העיר כמו למשל הקניון הפתוח של היילנד והוליווד, בית הקברות “הוליווד פוראבר”, מצפה הכוכבים של גריפית’ ועוד אלפי רחובות בין לבין. בעוד שלראות את השלט מרחוק זה אחלה, להגיע ממש עד אליו זה כבר משהו אחר. יש לא מעט דרכים להגיע לשלט האייקוני של הוליווד ולראות אותו ממש מקרוב וכאן נספר לכם על הדרך המהירה והקלה ביותר שאנחנו מצאנו. אם יש לכם כמה שעות פנויות או שבא לכם את הזווית הכי טובה אל השלט קבלו את הצעת המסלול שלנו אל התצפית של מאחורי השלט של הוליווד.

אז התחנה הראשונה שלכם היא לייק הוליווד פארק – lake hollywood park, פארק קטן וירוק אשר נמצא בכניסה לשכונה הממוקמת תחת הר לי, ההר עליו נמצא השלט של הוליווד. שימו לב- אל תרשמו בווייז “השלט של הוליווד” כי הוא יביא אתכם למצפה הכוכבים בפארק גריפית’. משם אומנם תקבלו אחלה של נוף על העיר ואפשר לראות את השלט גם משם… אם יש לכם משקפת.

אז אחרי שרשמתם בווייז lake hollywood park (לייק הוליווד פארק) תמצאו את עצמכם נוסעים דרך שכונות מגורים בין בתי יוקרה, מכוניות מפוארות והרבה יופי בעיניים עד שתגיעו לפארק הקטן והמטופח הזה. זו הנקודה הראשונה בה תוכלו לראות את השלט ולהצטלם איתו ואפילו לעשות תמונות מגניבות מזוויות מגניבות. אבל האמינו לנו- זאת רק ההתחלה. החניה היא על הכביש הצמוד למדשאה, אם מצאתם חניה- מעולה. רק שימו לב לשילוט והאם ישנן הגבלת שעות. יש המון שוטרים שמסתובבים באזור ולא מומלץ לנסות לעגל פינות, אלא אם יש לכם 500$ (במקרה הטוב) לפזר. הקפידו להחנות לפי כיוון התנועה ולפי השילוט.

אם אתם כמונו אז בטוח לא הספיקו לכם התמונות מהפארק ובא לכם לראות את השלט של הוליווד מקרוב יותר. התחילו לטפס רגלית מלייק הוליווד פארק על אותו הכביש וכשתגיעו לקצה העלייה, ממש כשהכביש מתעקל שמאלה, תוכלו לחצות את הכביש ומצד ימין שלכם כבר תפגשו בנוף המהמם למאגר המים של לוס אנג’לס ולדאון טאון לוס אנג’לס. אם תביטו לשמאל תוכלו להבחין בנקודה ממש טובה בה עשרות אנשים עוצרים להצטלם עם השלט. זה קרוב יותר מנקודת ההתחלה בפארק הקטנצ’יק, זה נחמד, אבל יש יותר טוב… הרבה יותר טוב!

הדרך אל הנקודה הבאה לעוד זווית מצויינת אל השלט של הוליווד היא בהמשך הכביש, ממש בתוך שכונת המגורים, על רחוב מולהלנד. כשתגיעו לפיצול על רחוב מולהלנד אל תדאגו, זה לא משנה אם תבחרו ללכת מלמטה או מלמעלה, כי כמה מטרים קדימה הרחוב מתאחד שוב. פשוט תבחרו איפה שיש יותר צל, תלוי בשעה בה תגיעו.
המשיכו ישר על מולהלנד כל הזמן, עד שתגיעו לפיצול נוסף של מולהלנד עם רחוב לדג’ווד תראו שם המון שלטי אין כניסה או רחוב ללא מוצא. המשיכו על מולהלנד למרות שלטי האין כניסה המיועדים לרכבים בעיקר. רק זכרו, אתם נכנסים לתוך שכונת מגורים אז שמרו על השקט. משם כבר תגיעו לנקודת תצפית ותמונות עם זווית נחמדה על רחוב מולהנלד, בנקודה הנקראת בגוגל “הבית האחרון של מולהלנד”. משם הכביש הופך לדרך עפר וממש עובר בסמוך לחצר האחורית של כמה בתים.

אז המשכתם על מולהלנד עד שהגעתם לסוף השביל הלא סלול, שם תמצאו שער גדול וחומה לבנה. היצמדו לשמאל ותראו שער קטן דרכו תוכלו לצאת מהשכונה. מצידו השני של המעבר מחכה לכם נוף יפייפה של דאון טאון לוס אנג’לס מצד אחד וגישה נוחה, קרובה ויותר מרווחת מבחינת כמות התיירים לשלט של הוליווד מזווית טובה ממש.

אם זה לא הספיק לכם, עכשיו מתחיל כל הכיף. הכביש הסלול מוביל לעלייה אל מאחורי השלט של הוליווד המשיכו עליו עד שתגיעו לפיצול של הכביש, היצמדו לשמאל שלכם, כלומר המשיכו ישר על הכביש עליו אתם נמצאים… עכשיו מתחילה העלייה האמיתית. אל תתייאשו באמצע… זה יהיה בהחלט שווה את זה כי בסופו של המסע יחכה לכם נוף של 360 מעלות על לוס אנג’לס, סן פרננדו וואלי וגולת הכותרת… חלקו האחורי של השלט של הוליווד!




שתפו עם אחרים!