טיפים להוצאת ויזה לארצות הברית

שתפו עם אחרים!


טיפים להוצאת ויזה לארצות הברית ותשובות לשאלות הכי נפוצות!

תהליך הוצאת ויזה לארצות הברית עדיין “מאיים” על לא מעט מהתיירים, אך אין סיבה שכך יהיה! אם לא קראתם את הכתבות הקודמות בנושא הוצאת ויזה לארצות הברית, אז היכנסו לקישור בכדי לקרוא הכל על תהליך הוצאת הויזה, תוכנית הפטור מויזה, מה קורה במקרה של סירוב לויזה, איך מחדשים ויזה קיימת ועוד!

טיפים להוצאת ויזה לארה”ב

  1. השתדלו לא לחכות לרגע האחרון מפני שלעיתים מתבקשים מבקשי ויזה להוסיף מסמכים נוספים, מה שיכול להאריך את התהליך. בנוסף, חשוב לזכור כי לפני תקופות של חופשים ארוכים, כמו חופשת הקיץ או חגי תשרי, הלחץ על השגרירות הוא גדול יותר ועדיף להגיש בקשה לויזה בתקופות היותר רגועות של עונת התיירות. אפשר לבדוק באתר השגרירות זמני המתנה משוערים לקבלת ויזה וכך לתכנן את מועד הגשת הבקשה.
  2. ודאו כי הדרכון שברשותכם תקף לפחות לשישה חודשים מיום הכניסה המשוער לארה”ב (למרות שהאמריקאים פירסמו לפני כמה שנים רשימת מדינות שלא חייבות חצי שנה תוקף, עדיין כדאי להקפיד על זה).
  3. צרו תיקייה במחשב עם כל המסמכים הרלוונטיים. שם גם תוכלו לשמור העתק של הטופס, ואת מסמכי האישור על הגשת השאלון ותשלום האגרה.
  4. נסו לתעד כל פרט בתהליך. צלמו מסך, שמרו את קוד השאלון ואף שמרו את השאלון עצמו.
  5. קראו היטב את כל ההוראות בטופס הבקשה והיו מרוכזים בעת מילוי הטופס. אם מתאפשר, עשו זאת לבד, בשקט, ללא הסחות דעת.
  6. ודאו כי הפרטים האישיים שמילאתם מדויקים, כך גם לגבי הפרטים המופיעים בדרכון. לא תרצו למלא את כל הטופס מחדש, בגלל טעות קטנה.
  7. בזמן מילוי השאלון חשוב מאוד להיות מוכנים עם המסמכים שלכם:
  • דרכון בתוקף ודרכון קודם במידה והייתה בו ויזה.
  • כתובת בארצות הברית בה אתם עתידים לבקר. אם אין לכם עדיין תכנון טיול מדוייק אפשרי למלא כתובת רנדומלית של מלון ביעד בו תבקרו.
  • במידה וישנם בני משפחה בארצות הברית הכינו את פרטיהם.
  • תאריכים משוערים שאתם עתידים להיכנס לארצות הברית.
  • רישום של כל הפעמים האחרונות שביקרתם בארצות הברית.
  • כל שמות המשתמש שלכם בכל הרשתות החברתיות מחמש השנים האחרונות.
  • במידה ואתם נוסעים עם עוד אנשים הכינו גם את פרטיהם.
  • הוכחות על סטטוס נוכחי- חיילים, סטודנטים, תלמידים, עצמאיים, שכירים וכדומה. בשלב זה הכינו את שמות בתי העסק או מוסדות הלימוד שלכם.
  • מפני שכל פרט חשוב וכל פרט נבדק ולא כדאי שיהיו טעויות בטופס. כל עוד לא הגשתם את הטופס אתם יכולים לשנות אותו ולערוך אותו כמה שתרצו.
פני ויזה לארצות הברית כפי שתצורף לדרכון
Passport with USA visa entry admitted

8. בתחילת התהליך תקבלו קוד שאלון, שמרו אותו בקובץ נפרד במחשב שלכם כי לאחר 20 דקות ללא תנועה באתר השאלון מתנתק וצריך להיכנס אליו שוב. במידה ואין לכם את הקוד לא תוכלו להיכנס לנקודה האחרונה שהייתם בה.
9. בהמשך לנקודה הקודמת, השתדלו לשמור את הטופס בכל הזדמנות שיש לכם, כך אם יתנתק לכם השאלון, תוכלו לחזור לנקודה האחרונה בה נשמרו שינויים.
10. כל עוד לא שלחתם את הטופס אתם יכולים לבצע בו שינויים, אך זכרו שאם לא שלחתם אותו באופן סופי ורשמי הוא תקף רק ל- 30 יום! אך אם תורידו את הטופס ותשמרו אותו על המחשב תוכלו להשלימו במשך שנה!
11. מומלץ להצטלם בחנות צילום מקצועית מפני שהם מכירים את ההנחיות המדוייקות. בנוסף, הגיעו לחנות הצילום עם דיסק און קי, כי בנוסף לתמונות שתקבלו, תזדקקו גם לקבצים עצמם, על מנת להעלות אותם לטופס הבקשה שלכם באתר.
12. מומלץ להדפיס את כל האישורים, ולהביא כל מסמך נוסף שנראה לכם רלוונטי לבקשה. עדיף שיהיו ברשותכם מסמכים אלה, מאשר שיבקשו ממכם לגבות את מה שכתבתם בטופס ולא תוכלו להוכיח.
13. הכינו מראש קלסר או תיקייה עם המסמכים הרלוונטיים מסודרים לפי נושאים כך שגם תיראו מסודרים ורציניים מול הקונסול וגם לא תתעכבו על חיפוש מסמכים במעמד הראיון, במידה ותידרשו.
14. אין צורך להביא איתכם את כל הטופס DS-160 אבל מומלץ לעבור עליו לפני הראיון כדי שלא יהיו סתירות בינו לבין מה שתענו בפועל מול הקונסול. מה שכן צריך להביא זה את דף האישור (הדף עם הברקוד).
15. כנ”ל לגבי שאר הטפסים שלכם- דעו מה התוכן של הטפסים שאתם מביאים איתכם לראיון.
16. הגיעו כרבע שעה או חצי שעה לפני מועד הראיון. אין צורך להקדים יותר מכך כי המאבטחים מכניסים לפי שעת זימון לראיון.
17. בעת הריאיון עם הקונסול אל תסתירו דבר והיו אמינים. אם לא הבנתם את השאלה זה בסדר גמור לבקש הסבר נוסף. עדיף לשאול שוב מאשר לענות לא לעניין או לנדב מידע לא רלוונטי.
18. היו מנומסים, הקשיבו להוראות המאבטחים, עמדו בתור בסבלנות.
אין צורך בלבוש מיוחד, אבל השתדלו להתאים את עצמכם למעמד (לא חליפה או שמלת ערב, אבל גם לא לבוש חושפני מידי…).


שאלות נפוצות בנושא ויזה לארצות הברית


שורה תחתונה- מה מצפים ממני במעמד הראיון בשגרירות?

מה שמעניין את הרשויות האמריקאיות (תקף גם למעמד הראיון מול הקונסול וגם למעמד הראיון מול קציני ההגירה בשטחה של ארצות הברית) זה להראות סיבה מספיק טובה למטרת הנסיעה וסיבה עוד יותר טובה לחזור לישראל לאחר מכן כמו למשל לימודים, עבודה, משפחה, נכסים בבעלותכם ועוד.
חשוב מאוד לא לשקר באף שלב.

כמה זמן לוקח כל שלב בתהליך הוצאת ויזה לארה”ב?

השלב הראשון של מילוי הטפסים יכול לקחת אפילו יותר משעה. אל תיגשו לשלב זה אם אתם לחוצים בזמן. יש לענות על כל השאלות ובכנות וזה השלב הארוך ביותר והמתיש ביותר. אם ברשותכם כל המידע הדרוש והינכם שולטים באנגלית, אין סיבה שהדבר ייקח יותר משעה.
השלב השני של תשלום האגרה יכול לקחת בין כמה דקות של ההרשמה באתר והתשלום לבין זמן ההגעה שלכם לדואר לשלם באמצעות שובר.
שלב ההמתנה לראיון הוא בין שבוע לשבועיים, תלוי בכם מתי קבעתם את הראיון. קחו את הזמן הזה להכין את כל הטפסים הדרושים- אלו שהתחייבתם להציג במעמד מילוי הטופס ואלו שאתם חושבים שיעזרו לכם לקבל את הויזה הנכספת. עדכןו קורונה בנושא ראיונות לויזה- שגרירות ארה”ב סגרה את קבלת הקהל לויזת תיירים ממרץ 2020 ומידי כמה ימים מחדש מספר מועט של תורים. יש להתעדכן בזמני ההמתנה ובעדכונים על ביטולים ודחיות מועדי ראיון.
יום הראיון לוקח מספר שעות ויש לבוא מצויידים עם נעליים נוחות.
השלב האחרון הוא זמן הגעת הויזה מרגע שאושרה עד שתגיע אליכם. זה יכול לקחת כמה ימים ובדרך כלל גג עשרה ימים מיום הראיון.

לכמה זמן תקף טופס הבקשה לויזה?

מרגע שהתחלתם למלא את הבקשה וקיבלתם את הקוד (לאחר שהשבתם על שאלת ביטחון), תוכלו לגשת אל הבקשה שלכם ולערוך אותה עד 30 יום מרגע פתיחתה או עד שתגישו אותה באופן סופי ורשמי. ברגע שעברו 30 יום ולא הגשתם אותה באופן רשמי תאלצו לפתוח בקשה חדשה ולהתחיל הכל מהתחלה.
במידה ואתם רוצים את האפשרות לשמור את הבקשה על המחשב שלכם, תוכלו לשמור אותה בעזרת כפתור “Save Application to File” , מה שנותן לכם את האפשרות לשמור את הבקשה שלכם ליותר מ- 30 יום ולהעלות אותה כקובץ כשתחזרו למלא בקשה חדשה בעתיד, רק שימו לב שהפרטים שמילאתם בבקשה הקודמת עדיין רלוונטיים.

לכמה זמן תקף תשלום האגרה על ויזה?

ברגע שסיימתם למלא את השאלון ושילמתם את האגרה יש לכם 12 חודשים בהם התשלום על התהליך בתוקף.
בעקבות וירוס הקורונה אשר השבית את מערכת הראיונות של שגרירות ארצות הברית בישראל, יצאה הודעה רשמית מטעם השגרירות כי תוקף תשלום אגרה לויזה לארצות הברית תקף כעת ל- 24 חודשים (במקום 12 חודשים כמו בשגרה). כלומר, יש לכם שנתיים מרגע ששילמתם להשלים את התהליך.

האם גוף שלישי יכול לערוב לי כתמיכה בבקשתי לויזה?

לא, עליכם להוכיח בעצמכם כי אתם זכאים לויזה על בסיס נתונים אישיים שלכם וזיקתכם למדינה ללא ערבות מצד שלישי.

מה לעשות אם איבדתי את דף האישור עם הברקוד?

אפשר להיכנס שוב לטופס הגשת DS-160 ולבחור באופציה “Option C-Retrieve Application” בעמוד הראשוני ולהזין את הקוד אותו קיבלתם בתחילת התהליך, שם תוכלו לראות את דף האישור ולהדפיסו שוב.

אנחנו טסים כל המשפחה יחד, האם אפשר לאחד בקשות?

בערך. בסוף מילוי הטופס תגיעו למסך הסופי בו תאשרו את כתובת האימייל שלכם, בעמוד הזה תראו אופציה ליצור בקשה לכל המשפחה. כשתבחרו את זה, חלק מהפרטים שהזנתם יועברו אוטומטית לטפסים הבאים שתפתחו תחת אותו האימייל ואותה המשפחה (הפרטים שיועברו אוטומטית ניתנים לשינוי, כך למשל אם לאחד מבני המשפחה המסלול שונה, או תאריך ההגעה הוא אחר, תוכלו לשנות זאת). רק חשוב לזכור כי כל אחד מבני המשפחה מחוייב בהגשת טופס DS-160. למידע נוסף בקרו בקישור https://ais.usvisa-info.com/he-IL/niv/information/groups

האם יש הגבלת תוקף בדרכון בכדי להנפיק ויזה?

עליכם לוודא כי ביום הראיון לדרכון שלכם יש תוקף של לפחות שישה חודשים קדימה (למרות שהאמריקאים פרסמו לפני כמה שנים רשימת מדינות שלא חייבות חצי שנה תוקף, עדיין כדאי להקפיד על זה).

האם הדרכון שלי צריך להיות תקף ליותר משישה חודשים בעת הנסיעה לארה”ב?

לפי ההסדר של ארצות הברית עם מדינת ישראל דרכונים של אזרחים ישראליים אינם נדרשים בתוקף של חצי שנה בעת ההגעה לשטח ארצות הברית, אך צריכים להיות תקפים למשך תקופת השהייה בארצות הברית.
אולם סביר להניח כי בנתב”ג יתעכבו על הנושא יותר, בהתאם לנהלי מדינת ישראל, לכן מומלץ להאריך את תוקף הדרכון בכל מקרה.

שמירת חפצים – מה ניתן להיכנס לשגרירות?

מטעמי בטיחות הכניסה לשגרירות ארצות הברית מותנית בבדיקה ביטחונית. באתר השגרירות ישנן הנחיות מפורטות מה אפשר להכניס אל השגרירות.
לא ניתן להיכנס עם אוכל, שתיה, תיקים, פלאפונים או כל ציוד אלקטרוני אחר.
ניתן להיכנס לשגרירות רק עם מסמכים, מפתחות וארנק קטן.
סמוך לשגרירות ישנן חנויות המציעות שירות של שמירת חפצים תמורת תשלום.

איך יודעים שהבקשה לויזה לארצות הברית אושרה?

לאחר כל התהליך, בסופו של הראיון, הקונסול ייעדכן אתכם אם בקשתם אושרה או לא. במידה והיא אושרה, תתבקשו להשאיר את הדרכון שלכם בשגרירות ותקבלו אותו, יחד עם הויזה המונפקת בתוכו, לאחר מספר ימים עד מספר שבועות. במידה והבקשה לא אושרה, ייעדכן אתכם הקונסול ויצרף מסמך המסביר על בסיס איזה סעיף סורבה הבקשה. במידה ומדובר בסעיף המאפשר השלמת פרטים ומסמכים, יצורף גם הסבר כיצד לבצע זאת.

אין לי אפשרות להשאיר את הדרכון בשגרירות להנפקה, האם צריך לדחות את מועד הריאיון?

במידה ואושרה לכם הויזה, תצטרכו להשאיר את הדרכון בשגרירות על מנת שידפיסו לכם את הויזה בתוך הדרכון, מה שיכול לקחת מספר ימים עד מספר שבועות. אם מתוכננת לכם טיסה או שיש לכם צורך אחר בדרכון ואינכם בטוחים כי תספיקו לקבל את דרכונכם בחזרה בזמן, הגיעו עם כרטיסי הטיסה הקרובה שלכם אל מעמד הראיון והסבירו לקונסול המראיין כי בידכם כרטיסי טיסה ואינכם יכולים להשאיר את הדרכון בשגרירות. יכול להיות כי תקבלו אישור לקבלת הדרכון מהר יותר, יכול להיות כי אם תוכלו לשנות את אופן שליחת הדרכון חזרה (למשל בין שליחים לאיסוף עצמי) זה יהיה מהר יותר ויכול להיות, וזו האופציה העדיפה, שתקבלו אישור מהקונסול כי הויזה שלכם אושרה ולאחר חזרתכם לארץ תוכלו לשלוח את האישור הזה, יחד עם הדרכון, לשגרירות בדואר שליחים ותקבלו חזרה את הויזה.

איך אפשר לבדוק סטטוס בקשת ויזה לארה”ב?

במקרים מסויימים תוכלו להיכנס לקישור ולבדוק את מצב הבקשה לאחר הראיון.

מה קורה עם הויזה לאחר שינוי שם?

אם שם המשפחה בדרכון לא השתנה והוא תואם לויזה שברשותכם אז הכל תקין ולא צפויות בעיות.

אפשרות נוספת היא שקיבלתם תוספת ספח שינוי שם לדרכון. הספח ובו שמכם החדש מצורף לדרכון בו שמכם הישן. גם במצב זה לא אמורה להיות בעיה מפני שמדובר בספח רשמי ממשרד ממשלתי.

במידה ובמעמד שינוי השם במשרד הפנים הונפק גם דרכון חדש ובו השם החדש ההמלצה לפי האתר הרשמי של השגרירות היא לשלוח צילום של הדרכון החדש ושל הויזה הקיימת לדואר האלקטרוני של השגירות בכתובת nivtelaviv@state.gov ולבקש מהם לבדוק האם עליכם להוציא ויזה חדשה או שמא אישור כלשהו מהם מספיק או שהכל תקין ואין צורך בפעולות נוספות.

יש לזכור כי המענה יכול להתעכב ולכן מומלץ לעשות זאת עם שינוי השם או עם תחילת תכנון הטיול ולא להסתמך על הויזה הקודמת.

מה קורה אם הדרכון פג תוקף אבל הויזה לארה”ב לא?

אין שום בעיה ואין שום צורך להגיע לשגרירות או לקבל את אישורם. במידה ובדרכון פג התוקף קיימת ויזה לארצות הברית שעדיין תקפה והיא לא ניזוקה או הושחתה במקרה במעמד ביטול הדרכון הישן, ניתן להציג את שני הדרכונים בכניסה לארצות הברית- החדש בעל התוקף יחד עם הישן פג התוקף ובעל הויזה. מיותר לציין כי על הדרכונים (הישן והחדש) להיות מאותה המדינה.

מה ההבדל בין ויזה ואשרת שהייה?

ויזה היא אשרת הגעה לשעריה של ארצות הברית. אשרת שהייה היא אשרת כניסה לשטח ארצות הברית למטרה לשמה הוצאה ויזת ההגעה בהתאם לסיווג הויזה (תייר/סטודנט/משקיע/עסקים/עבודה). אשרת כניסה לארצות הברית ניתנת במעמד ההגירה בשדה התעופה.

אם יש לי ויזה, בוודאות אכנס לארצות הברית?

לצערנו- לא. זה שיש לנו ויזה רק מאשר לפקיד ההגירה שעמדנו בקריטריונים האפשריים להגעה לארצות הברית וש”מישהו” (כלומר קונסול או מי מטעם השגרירות) עבר על הפרטים שלנו כבר בעבר וראה לנכון לאשר לנו את האפשרות לבקש להיכנס לארצות הברית. אשרת השהייה, כלומר הכניסה לתוך ארצות הברית, תלויה במספר רב של גורמים. מי שקובע אם תקבלו אשרת שהייה או לא הוא פקיד ההגירה בשדה התעופה (אגב, אם אתם עושים קונקשיין בארצות הברית ליעד סופי שגם הוא ארצות הברית, תפגשו בפקיד ההגירה עוד ביעד הקונקשיין שלכם). בהגירה מתבססים על היסטורית כניסה ויציאה מארצות הברית (למשל אם בעבר שהיתם בארצות הברית מעבר לזמן אשרת השהייה שלכם), התרשמות חיצונית, האם הפרטים שאתם מוסרים בעל פה תואמים לפרטים המופיעים אצל פקיד ההגירה, האם סיווג הויזה שברשותכם תואם לסיבת הגעתכם ועוד אינספור סיבות. המלצה שלנו- אל תשקרו, השתדלו לא להילחץ, חייכו וענו על כל השאלות בכנות.

לכמה זמן תקפה ויזה לארצות הברית?

לצערנו אין נוסחה. יכול להיות מקרה בו הקונסול יאשר למספר חודשים ויכול להיות אישור למספר שנים. המקסימום הוא 10 שנים. כשאתם מקבלים לידכם את הדרכון עם הויזה, תוכלו לראות לכמה זמן אושרה הויזה ואפילו לכמה כניסות לארצות הברית נותן לכם האישור. כלומר, יכול להיות שקיבלת אשרה ל10 שנים אבל רק ל- 3 כניסות ולהיפך, אולי קיבלתם רק ל- 5 שנים אבל ללא הגבלה בכמות הכניסות.

הסבר ויזואלי לקריאת ויזה לארצות הברית

לכמה זמן תקפה אשרת כניסה לארצות הברית?

הכל תלוי איזו קטגוריה הויזה שלכם- סטודנט? תייר? עסקים?
באופן כללי אם  מדובר באשרת תייר המקסימום שתקבלו הינו שישה חודשים. יש לציין כי לא תמיד ניתנת אשרת כניסה לחצי שנה, זה כמובן תלוי בפקיד ההגירה שמראיין אתכם במעמד הכניסה לארצות הברית. תוקף הויזה אינו קשור לזמן השהייה שלכם בארצות הברית.

לכמה זמן תקף אישור הכניסה והשהייה בארצות הברית?

פקיד ההגירה שמראיין אתכם חותם לכם על הכניסה לארצות הברית בדרכון. בחותמת זו תוכלו לראות את סוג הויזה שלכם, תאריך הכניסה לארצות הברית (התאריך העליון בצבע האדום) ואת התאריך בו אתם מחוייבים לצאת, כלומר- תוקף אשרת השהייה שלכם (בתחתית החותמת בצבע השחור).

פירוט חלקי חותמת הכניסה לארצות הברית
איך יודעים לכמה זמן אושרה שהייה בארצות הברית? פירוט חותמת כניסה לארצות הברית בדרכון.

איך ניתן להאריך שהות בארצות הברית?

במידה ואינכם יוצאים מתחומי ארצות הברית, שהייה מעבר לתקופה שאושרה במעמד הכניסה נחשבת ללא חוקית ומהווה הפרת תנאי הויזה, מה שיכול להוביל לסירוב ויזה בפעם הבאה שתגישו בקשה עד לאיסור כניסה לארצות הברית לתקופה של כמה שנים (מה שנקרא “חותמת שחורה”).
כדי להאריך את אשרת השהייה יש להגיש בקשה לשגרירות על ידי מילוי טופס I-539. רצוי לא לחכות לרגע האחרון ולהגיש את הבקשה לפחות 45 ימים ממועד פקיעת תוקף אשרת השהייה הנוכחית.

תוקף הויזה שלי יפוג בזמן שאני אמור לשהות בשטח ארצות הברית, האם זו בעיה?

לא. במעמד הכניסה קציני ההגירה עוברים גם על פרטי הויזה שלכם, אם הם אישרו את כניסתכם לארצות הברית הם עשו זאת בידיעה שהיא עומדת לפוג. במעמד הכניסה קציני ההגירה יחתמו לכם על הדרכון תאריך כניסה, רמת אישור (סוג הויזה) ותאריך בו עליכם לצאת מארצות הברית. תאריך היציאה הוא התאריך הרלוונטי, אפילו אם פג תוקפה של הויזה, כל עוד אתם לא חורגים ממה שאישרו לכם בהגירה.

מצאתי טעות בויזה שלי, מה עלי לעשות?

על המידע שהודפס על גבי הוויזה להתאים במדויק למידע המופיע בדרכון של מבקש הוויזה. במידה והתגלתה טעות (טעות כתיב, טעות בתאריך הלידה, טעות בתוקף וכד’), אנא בקרו בקישור למידע על איך לתקן את הטעות. חשוב לציין כי במידה והטעות התגלתה לפני שהשתמשתם בויזה או לפני שעברה שנה מהוצאתה אין צורך בתשלום נוסף. במידה ועברה שנה או שהשתמשתם כבר בויזה שלכם עליכם להוציא ויזה חדשה, כלומר להתחיל את התהליך מחדש. לכן, מומלץ לבדוק את הויזה מיד עם הגעתה.

הויזה שלי ניזוקה, מה עלי לעשות?

לצערנו עליכם להגיש בקשה לויזה חדשה. תמיד ניתן לשלוח צילום של הנזק בדואר האלקטרוני של השגרירות ולהתייעץ בכתובת nivtelaviv@state.gov.

מה עושים במקרה של סירוב לויזה?

מאוד תלוי כמובן מה היא סיבת הסירוב. במידה ומדובר בסירוב זמני, תוכלו רק להשלים את המסמכים או הפרטים הדרושים. במידה ומדובר בסירוב סופי תאצלו להגיש בקשה מחדש, אך שימו לב שאם לא תשנו את הסיבה הגינה הוחלט הסירוב, אין סיבה שהפעם הויזה תאושר. כלומר אם סורבתם כי לא הוכחתם זיקה חזקה מספיק לישראל, מומלץ או לחזק את הקשרים על ידי מסמכים נוספים או להמתין עוד קצת זמן ולחזק את הזיקה בפועל.
למרות המיתוס, אין המלצה לפרק זמן ספציפי בו עליכם להמתין לפני הגשת בקשה חדשה, אך מומלץ להגיש לאחר מספר חודשים בהם חיזקתם את הקשר לישראל או ביססתם את יכולתכם הכלכלית לממן את הטיול. פרטים נוספים תוכלו למצוא במדריך המפורט לסירוב ויזה לארצות הברית.

יש לי דרכון אירופאי האם אני פטור מהוצאת ויזה?

ישנה תוכנית פטור מויזה, המאשרת לאזרחים ממדינות ספציפיות להגיש בקשה מקוונת לאישור כניסה לארצות הברית ללא צורך בויזה. ישנם כמה קריטריונים בכדי להיות זכאי לאופציה הזו. לפרטים נוספים קראו את הכתבה שלנו על תוכנית הפטור מויזה.



בהצלחה!


שתפו עם אחרים!