מוצרי נוחות לטיולים

שתפו עם אחרים!

5 מוצרי נוחות לטיולים שישדרגו את החוויה שלכם


מכירים את זה שפרט אחד יכול להפוך את הטיול שלכם מקטן לענק? אז הנה הרשימה עבורכם! טיול לארצות הברית הוא בעיקרו טיול ארוך ועם לא מעט נסיעות או טיולים רגליים ופחות מה שנקרא “בטן גב”, לכן מוצרי נוחות לטיולים יכולים לשדרג את הטיול שלכם פלאים ולהפוך אפילו שינה בדרכים ליעילה ואיכותית, או יום חם ודביק ליום כייפי ונוח.

אז הנה, רשימה אולטימטיבית של המלצות (כולל קישורים!) למלא מוצרים שאנחנו בטוחים שיעשו לכם את החיים קלים ונוחים בכל הקשור לנוחות בטיול הבא שלכם!

נתחיל ונאמר- אנחנו ממליצים להזמין מאמזון מסיבות רבות. בין היתר בגלל האיכות ובגלל השירות. כן, לפעמים משלוח מאמזון לישראל יכול לעלות יותר מהמוצר עצמו, זה נכון. אבל שזה לא ימנע מכם לעבור על הרשימה שלנו ולהעמיס על העגלה כי בהמשך נסביר לכם איך אפשר לוותר על עמלת המשלוח לישראל ולאסוף את ההזמנות שלכם כשאתם מגיעים לארצות הברית ולהתחיל להנות ממה שקניתם!

נמשיך ונוסיף כי כל הקישורים לאמזון המופיעים בעמוד הזה הם קישור שותפים, כלומר אנחנו ממליצים על משהו שווה שניסינו בעצמנו במהלך השנים ואתם נהנים מהמלצות באמת שוות אחרי סינון קפדני שלנו יחד עם טיפים שיקלו על הטיול שלכם ואם אהבתם ורכשתם את המוצר דרך הקישור שלנו אנחנו מקבלים עמלה מזערית.

אז אחרי שיישרנו קו והיינו כנים על הכל…בואו נצלול לרשימה שלנו!


כרית שינה לנסיעות

איכות השינה שלכם יכולה להשפיע לא מעט על היום שלכם, לכן אנחנו ממליצים על כרית שינה לנסיעות קלה לנשיאה, מאוד נוחה המספקת תמיכה של 360 מעלות ואפשר להנות ממנה גם בטיסה, גם בנסיעות ובניגוד לכריות הצוואר המתנפחות היא עשויה מספוג מיוחד שלא רק מגן עליכם במהלך השינה אלא גם יכול להתקפל למידות קטנות ולתפוס פחות מקום מבלי לנפח או להוציא את האוויר בכל שימוש מחדש ואפילו אפשר לנקות את הכיסוי. הכרית מגיעה גם עם סל נשיאה קטן וקומפקטי.


שקיות קרח רב פעמיות

מתכננים יום ארוך בדרכים? לא בטוחים שתספיקו לעצור בדרך לקנות אוכל? או שאולי בכלל תכננתם פיקניק במקום מיוחד ואתם רוצים להיות מוכנים מראש? המלצה שלנו- קרח. שקיות הקרח הרב פעמיות האלו הן אחלה פתרון! בבוקר, לפני היציאה מהמלון תוכלו לבקש מצוות המטבח למלא לכם את שקיות הקרח הרב פעמיות שלכם, להכניס לצידנית ולצאת לדרך בראש שקט. הן יעילות יותר מהקרחונים שצריך להשאיר במקפיא בלילה (כי לא בכל מלון תמצאו מקפיא ולא תמיד יהיה מספיק זמן שהכל יקפא כמו שצריך) וכמובן יותר יעיל משקיות הקרח החד פעמיות המספיקות רק לחצי שעה ונועדו לעזרה ראשונה רפואית ולא לקירור אוכל.


מאוורר נייד אישי

הנה משהו שיכול להקל על היום שלכם, במיוחד בימים חמים או במקומות בלי צל. המאוורר הנייד הקטן והקומפקטי הזה יכול לשדרג לכם כל מסלול בפארק לאומי או אפילו הליכה בעיר סואנת.

מאוורר נייד לשימוש אישי

דגם סטנדרטי ופשוט: https://amzn.to/3yZLc9t

מאוורר נייד לשימוש אישי עם שרוך לתלייה

דגם מעט יותר יקר, אבל ניתן לתלות אותו על הצוואר וכך הידיים חופשיות, מה שמוסיף עוד יותר לנוחות https://amzn.to/3zf3UKD

מאוורר נייד לשימוש אישי עם שרוך לתלייה

דגם נוסף עם מתלה לצוואר שקצת יותר זול https://amzn.to/2VMvrEF


מחזיק כרטיסים שקוף

הנה משהו שאולי יראה מוזר, אבל תאמינו לנו הוא יכול להיות יעיל מאוד, בטח אם אתם מתכננים על פארקי שעשועים ובטח אם אתם הולכים לרכוש כרטיסי אקספרס. הצטיידו מראש במחזיק כרטיס שקוף שאפשר לתלות על הצוואר. כן כן, כזה כמו של מרצים בכנס, או כמו של כרטיס עובד. זה יחסוך לכם לא מעט אם כרטיס האקספרס שלכם יהיה תלוי על הצוואר בכל זמן, כך גם לא תאבדו אותו וגם העובדים של הפארק ישר יזהו כי ברשותכם כרטיס מהיר. גם תעודת מתחסן או כל אישור אחר יכול להיכנס לשם ואפילו אם תרצו מסמכים חשובים או כרטיסי אשראי


מקל הליכה מתקפל לטיולים

אם אתם מתכננים לטייל בפארקים הלאומיים במסלולי הטיול הרגליים אולי מקל ההליכה המתקפל הזה הוא אחלה של רעיון עבורכם. עם אפשרות לכוון את גובה המקל ולהתאים את הרגליות שלו לתנאי השטח תוכלו להקל על עצמכם במהלך הייקים ארוכים ואפילו במסלולי הליכה קלים.
זה הקישור לעמוד החיפוש הראשי בו תוכלו לבחור את המקל המתאים ביותר עבורכם
https://amzn.to/36IDtAD


איך להזמין מאמזון ולצמצם עלויות משלוח לישראל


תוכלו להבחין כי ברוב המוצרים המצורפים כאן בדף ההמלצות הזה ישנה עלות לא קטנה של משלוח לישראל. אמת, בחלק מהמקרים עלות המשלוח עולה על עלות המוצר. אך שימו לב כי לעיתים גם במשלוחים בתוך ישראל אתם נאלצים לשלם דמי משלוח לא קטנים, לעיתים גם בעלות המוצר עצמו.

אז הנה כמה אפשרויות:

  1. במעבר לעמוד התשלום בדקו האם ישנה אפשרות למשלוח “איטי” יותר שיכול להוזיל את העלויות. למשל במקום משלוח שיגיע תוך שבוע, בדקו האם ישנה אפשרות למשלוח של יותר מכך, כלומר איטי יותר, וזה מוזיל עלויות בכמה דולרים.

  2. יש לא מעט חברות “קישור” בין משלוחים מאמזון ארצות הברית אל מחסן מקומי של אותה חברת משלוחים אשר מאגדת את ההזמנות שלכם ושולחת את כולן יחד במחירים שאולי יהיו משתלמים יותר. שימו לב כי רובן עובדות לפי משקל ולא בהכרח הדבר יוצר זול בהרבה.

  3. אם חלק מהמוצרים שראיתם כאן אינם נחוצים לכם עוד מישראל אז האפשרות הנוחה הבאה היא לשנות את כתובת המשלוח אל כתובת בתוך ארצות הברית. וכאן יש כמה אפשרויות: האחת היא לברר עם בית המלון אליו אתם מגיעים האם ניתן להזמין חבילות תחת שמכם ותאספו את הפריטים כשתגיעו למלון. האפשרות השניה היא לבצע הזמנה למחסן אמזון בכל מקום שתבחרו ולאסוף את ההזמנה שלכם באופן עצמאי מהמחסן. ישנם מאות מחסני אמזון הפזורים בכל מקום בארצות הברית והפריטים נשמרים שם עד ל- 3 ימים מהגעתם כך שכדאי לוודא תאריך הגעה של המשלוח בהתאם לתאריך ההגעה שלכם לאותו אזור. שינוי הכתובת מהכתובת שלכם בישראל אל כתובת אחרת בארצות הברית מתבצעת באזור האישי שלכם באמזון תחת ניהול כתובות. שם תוכלו או להוסיף כתובת קיימת (של חברים, משפחה או כל מקום שתרצו בארצות הברית) או לבחור מתוך רשימת מחסני אמזון.

בהצלחה !



שתפו עם אחרים!