ציוד לטיול וטיפים לאריזה

שתפו עם אחרים!

טיפים, המלצות ומוצרים שווים לאריזה יעילה לטיולים


אריזה נכונה לקראת טיול יכולה להיות מעט מעיקה, אך יש לה תפקיד חשוב אשר יכול להשפיע על המשך הטיול ועל החוויה כולה.
מוצרי אריזה יש בשפע, צריך רק לדעת איך לבחור אותם וכיצד להשתמש בהם נכונה. יש לכם מספיק דברים לדאוג להם לפני הטיול בארצות הברית, אז הרשו לנו להציג לפניכם את הרשימה שלנו למוצרי אריזה שווים וטיפים מועילים לאריזה נוחה ויעילה שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה כולה.

נתחיל ונאמר- אנחנו ממליצים להזמין מאמזון מסיבות רבות. בין היתר בגלל האיכות ובגלל השירות. כן, לפעמים משלוח מאמזון לישראל יכול לעלות יותר מהמוצר עצמו, זה נכון. אבל שזה לא ימנע מכם לעבור על הרשימה שלנו ולהעמיס על העגלה כי בהמשך נסביר לכם איך אפשר לוותר על עמלת המשלוח לישראל ולאסוף את ההזמנות שלכם כשאתם מגיעים לארצות הברית ולהתחיל להנות ממה שקניתם!

נמשיך ונוסיף כי כל הקישורים לאמזון המופיעים בעמוד הזה הם קישור שותפים, כלומר אנחנו ממליצים על משהו שווה שניסינו בעצמנו במהלך השנים ואתם נהנים מהמלצות באמת שוות אחרי סינון קפדני שלנו יחד עם טיפים שיקלו על הטיול שלכם ואם אהבתם ורכשתם את המוצר דרך הקישור שלנו אנחנו מקבלים עמלה מזערית.

אז אחרי שיישרנו קו והיינו כנים על הכל…בואו נצלול לרשימה שלנו!


כיסוי מזוודה צבעוני וייחודי

השתדלו לא לטוס עם מזוודה בצע סולידי (למשל שחור, כחול, אדום וכדומה). מצאו מזוודה עם הדפס ייחודי ואם לא בא לכם לרכוש מזוודה במיוחד אז פשוט הזמינו כיסוי מזוודה ייחודי. הנה כמה דוגמאות:

והנה קישור לעמוד החיפוש הראשי בו תוכלו לבחור איזה עיצוב שתרצו https://amzn.to/36LS3Y6.
ואם לא בא לכם להוציא על זה כסף השתמשו בחולצה ישנה ומספיק בולטת והנה לכם כיסוי מזוודה ייחודי.


ארגונית למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

אם פעם היינו נוסעים לטייל עם מצלמה אחת וכמה סוללות ספייר היום זה ממש לא המקרה. יש לנו כל כך הרבה מוצרים אלקטרונים וכל מיני גאדג’טים וכמעט כולם כוללים מטעים, כבלים, כרטיסים ספייר ועוד כל מיני אביזרים. כל אלו בקלות יכולים ללכת לאיבוד או להסתבך בינם לבין עצמם ולהקשות על השימוש בהם. בדיוק בגלל הסיבות האלו אנחנו מוודאים לפני כל טיול שארזנו את ארגונית הכבלים שלנו. אנחנו שמים בה כרטיסי זיכרון ספייר, דיסק און קי, כבלים, מטענים, אוזניות, מתאמים ועוד.

ארגונית למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

ארגונית בגודל סטנדרטי: https://amzn.to/3rhbGRq


2 ארגוניות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

מגוון צבעים, סוגים וגדלים של ארגונית אלקטרוניקה. אפילו יש דיל של 2 במחיר מוזל: https://amzn.to/3rfx0qi

2 ארגוניות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

דיל של 2 ארגוניות בגודל סטנדרטי: https://amzn.to/2Tof0xB


ארגונית גדולה למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

ארגונית גדולה וקשיחה עם אפשרות להתאמת גודל התאים: https://amzn.to/3huttQj

אתם גם יכולים לחפש לבד את הגודל והצבע המתאימים לכם דרך עמוד החיפוש הראשי: https://amzn.to/3hz3KWW


נרתיק ארגונית לתכשיטים

כמו שמוצרי החשמל שלנו צריכים מקום מסודר, כך גם התכשיטים שלנו. ארגונית לתכשיטים תבטיח ששום דבר לא ילך לאיבוד בתוך שאר הכבודה שלכם, השרשראות לא יסתבכו לכם, כל הטבעות והתכשיטים היקרים שלכם יהיו במקום אחד, נגיד ונוח לשימוש בעזרת ארגונית לתכשיטים

נרתיק קטן לתכשיטים לנשיאה לטיולים

נרתיק נשיאה קטן וקשיח לתכשיטים:
https://amzn.to/3wBC7SG

נרתיק קטן לתכשיטים לנשיאה לטיולים

אופציה נוספת לארגונית קטנה לתכשיטים: https://amzn.to/3rdrqVo

אפשר כמובן לשלב בין שתי האופציות: גם ארגונית תכשיטים גדולה למזוודה וגם נרתיק קטן יותר לתיק הקטן שיהיה בהישג יד.

ואם לא בא לכם לקנות מארז מיוחד לתכשיטים, הנה פתרון נגיש וזול יותר- קופסאות לתרופות. כן כן, הקופסאות השקופות עם התאים הקטנים בהן שמים את הכדורים לפי היום. שימו בכל תא זוג עגילים או טבעת או שרשרת וכך יש לכם הפרדה, הכל שקוף ותוכלו לראות מה שאתם רוצים מבלי לחפש בין כל התאים ואין סיכוי שהכל יתערבב ויתבלגן אחד עם השני.

פתרון נוסף ויעיל לעגילים הוא כפתורים! כן כן, קחו כפתור ופשוט שימו בחורים שלו את העגילים וכך כל זוג נשאר יחד ויותר קל למצוא אותם!

רוצים עוד המלצה על איך לשמור על התכשיטים שלכם מופרדים? קופסאות של עדשות! שימו בכל תא שרשרת, טבעת, או זוג עגילים והנה לכם הפרדה נוחה.


מדפים מתקפלים לאריזה נוחה

קחו את האריזה שלכם לרמה אחרת לגמריי עם המדפים המתקפלים האלו! האמת, לא החלטנו אם המוצר הזה תחת קטגוריית אריזה או קטגוריית נוחות כי זה פשוט שילוב של שתי הקטגוריות. מדובר בארגונית לבגדים שלכם שמתקפלת לתוך המזוודה ובקלות נפתחת ישר לתלייה בחדר המלון שלכם ומשמשת כמדפים. זה חוסך זמן על אריזה, מפריד בין הבגדים שלכם, מסדר את הכל בצורה מאוד נגישה וחוסך זמן על סידור בארון בבית המלון והתארגנות לקראת מעבר לבית המלון הבא. יש מספר גדלים:

מדפי אריזה מתקפלים לטיולים גדלים שונים

מדפי אריזה בגדלים וצבעים שונים: https://amzn.to/3zdoIlp

מדפי אריזה מתקפלים לטיולים

מדפי אריזה בגודל קטן:
https://amzn.to/3ie21GP


רצועות חיבור למזוודה

אם אתם טסים עם כמה תיקים קטנים מלבד המזוודה או שבא לכם שיהיה לידכם על המטוס איזה תיק יד קטן אבל לא רוצים לסחוב אותו ביד, אז רצועות הגומי האלו בדיוק בשבילכם כי אפשר גם להדק איתן את המזוודה ולוודא שלא תיפתח וגם לחבר לידיות של מזוודת היד שלכם שעולה איתכם למטוס עוד תיק קטן ולהשאיר את הידיים שלכם פנויות. יותר מזה, אפשר לבחור צבע מיוחד וכך גם לזהות את המזוודה שלכם בקלות!


נרתיק משקפי שמש

משקפי שמש הם ללא ספק דבר חיוני ביומיום שלנו ואין צורך לחשוב מראש איזה זוג כדאי להביא כשיש אפשרות לארוז עד 4 זוגות משקפיים בנרתיק מתקפל אחד ונוח שלא תופס הרבה מקום וגם שומר לכם את המשקפיים שלמים ונקיים.

נרתיק קשיח לעד 4 זוגות משקפיים

נרתיק משקפיים קשיח ומתקפל המתאים לעד 4 זוגות: https://amzn.to/3B5s6k5

נרתיק קשיח לעד3 זוגות משקפיים

נרתיק משקפיים קשיח המתאים לעד 3 זוגות: https://amzn.to/3hJGnv2


קוביות אריזה

הנה עוד מוצר שיעשה לכם את החיים קלים… בתחום האריזה כמובן. זה נקרא “טרוול קיוב” (Travel cubes) או “פאקינג קיוב” (Packing Cubes) וזה פשוט תאי אחסון בגדלים שונים אשר מאפשרים לכם לארוז בנפרד את הכבודה שלכם לפי נושאים, לפי ימים, לפי מטרות וכדומה ואפשר אפילו להפריד את הכביסה המלוכלכת משאר הבגדים ועוד שלל רעיונות. מעבר לנוחות שהכל מופרד ומסודר היטב, זה גם חוסך לכם זמן באריזה, בפריקת הכבודה בבתי המלון ובמציאת הפריטים שלכם.  קיימים עשרות סוגים של קוביות אריזה כאלו, כל סט כולל בתוכו מספר שונה של פריטים, סוג החומר, גדלים שונים וכדומה לכן עברו טוב על הפרטים הקטנים וודאו כי אכן זה תואם למזוודה שלכם או לצרכים שלכם.

סט קוביות אריזה

לסט מעולה עם 7 חלקים כולל שק לנעליים ואפילו אריזות שקופות לנוזלים למעבר מהיר במכס בשדות התעופה בארצות הברית https://amzn.to/3kCXBvY

סט קוביות אריזה

סט של 8 חלקים https://amzn.to/3exizsp

אפשר גם כמובן לשוטט בעמוד החיפוש הראשי ופשוט לבחור מה שעונה על הצרכים שלכם לפי גודל, כמות וצבעים: https://amzn.to/36Goc3e .


תיק אריזה שקוף

לפי חוקי ההגירה האמריקאים ישנן הגבלות על כמות הנוזלים המאושרים לעלות איתכם למטוס בכבודת היד שלכם. החוק הזה נקרא 3-1-1 והוא בעצם אומר שזה תיק אחד ובו סה”כ עד ליטר של נוזלים כאשר כל אחד מהם לא חורג מ- 100 מ”ל נוזל. בכדי לזרז את הזמן שלכם בהגירה הרשויות ממליצות לשים את כל הנוזלים בתיק אחד שקוף שיהיה נגיש למקרה הצורך במעבמד הבדיקה הביטחונית. לכן אנחנו ממליצים לרכוש תיק שקוף, גם כי יותר קל לראות מה יש בו וזה וחוסך זמן בחיפושים שלכם אחר חפץ מסויים וגם יותר קל במעמד ההגירה בשדות התעופה.
רק וודאו במעמד הרכישה כי התיק מאושר על ידי רשויות המכס האמריקאיות (TSA).


תיק אריזה לנעליים

בואו נדבר על זה- נעליים. אין ספק שצריך אותן אבל אנחנו אף פעם לא יודעים איך לארוז אותן. בשקית? במזוודה נפרדת? אז הנה אחלה פתרון- תיק אריזה לנעליים. הוא מופרד משאר הבגדים, שומר על הנעליים שלא יאבדו צורה ואפשר לשים בו סופג ריח ולפתור הרבה בעיות. הוא קל לנשיאה ולא תופס הרבה מקום.

תיק אריזה להפרדת נעליים

תיק נשיאה לנעליים שיש בו מקום למספר זוגות (מגיע בזוג) https://amzn.to/3xJnjmt

תיק אריזה להפרדת נעליים

דיל שווה של 4 תיקי אריזה לנעליים במחיר טוב https://amzn.to/3eqoAHg

תיק אריזה להפרדת נעליים

תיק אריזה לנעליים עם מקום לזוג אחד אבל במידות שונות (מתאים למגפיים או נעלי הליכה גדולות) https://amzn.to/2VLPuTI

יש פתרון נוסף שאינו עולה הרבה וזה כובע רחצה חד פעמי- פשוט הלבישו את כובע הרחצה על סוליית הנעליים וכך תפרידו בין הבגדים הנקיים לנעליים המלוכלכות.


איך להזמין מאמזון ולצמצם עלויות משלוח לישראל


תוכלו להבחין כי ברוב המוצרים המצורפים כאן בדף ההמלצות הזה ישנה עלות לא קטנה של משלוח לישראל. אמת, בחלק מהמקרים עלות המשלוח עולה על עלות המוצר. אך שימו לב כי לעיתים גם במשלוחים בתוך ישראל אתם נאלצים לשלם דמי משלוח לא קטנים, לעיתים גם בעלות המוצר עצמו.

אז הנה כמה אפשרויות:

  1. במעבר לעמוד התשלום בדקו האם ישנה אפשרות למשלוח “איטי” יותר שיכול להוזיל את העלויות. למשל במקום משלוח שיגיע תוך שבוע, בדקו האם ישנה אפשרות למשלוח של יותר מכך, כלומר איטי יותר, וזה מוזיל עלויות בכמה דולרים.

  2. יש לא מעט חברות “קישור” בין משלוחים מאמזון ארצות הברית אל מחסן מקומי של אותה חברת משלוחים אשר מאגדת את ההזמנות שלכם ושולחת את כולן יחד במחירים שאולי יהיו משתלמים יותר. שימו לב כי רובן עובדות לפי משקל ולא בהכרח הדבר יוצר זול בהרבה.

  3. אם חלק מהמוצרים שראיתם כאן אינם נחוצים לכם עוד מישראל אז האפשרות הנוחה הבאה היא לשנות את כתובת המשלוח אל כתובת בתוך ארצות הברית. וכאן יש כמה אפשרויות: האחת היא לברר עם בית המלון אליו אתם מגיעים האם ניתן להזמין חבילות תחת שמכם ותאספו את הפריטים כשתגיעו למלון. האפשרות השניה היא לבצע הזמנה למחסן אמזון בכל מקום שתבחרו ולאסוף את ההזמנה שלכם באופן עצמאי מהמחסן. ישנם מאות מחסני אמזון הפזורים בכל מקום בארצות הברית והפריטים נשמרים שם עד ל- 3 ימים מהגעתם כך שכדאי לוודא תאריך הגעה של המשלוח בהתאם לתאריך ההגעה שלכם לאותו אזור. שינוי הכתובת מהכתובת שלכם בישראל אל כתובת אחרת בארצות הברית מתבצעת באזור האישי שלכם באמזון תחת ניהול כתובות. שם תוכלו או להוסיף כתובת קיימת (של חברים, משפחה או כל מקום שתרצו בארצות הברית) או לבחור מתוך רשימת מחסני אמזון.

בהצלחה !



שתפו עם אחרים!