פריחת הדובדבן בלוס אנג’לס

שתפו עם אחרים!

פריחת הדובדבן- איפה למצוא מוקדי פריחת עצי הדובדבן בלוס אנג’לס והסביבה

עם בואו של חודש מרץ אפשר להתחיל לראות בנוף את תחילת פריחת עצי הדובדבן בצבעי הורוד והלבן האופייניים. שיא הפריחה מתרחש בין החודשים מרץ ואפריל ובדרך כלל בכל שנה נערכים ברחבי ארצות הברית פסטיבלים שונים לציין את בוא האביב ואת הפריחה אשר מתלווה אליו, אך השנה לאור וירוס הקורונה בוטלו כל הפסטיבלים המוכרים והאהובים בלוס אנג’לס.
אבל חשש, אנחנו כאן בטיולים מעבר לקשת דואגים לכם לתחליף ומצגים לכם מוקדים בהם תוכלו לחוות את פריחת הדובדבן ממש מתחת לאף כאן במחוז לוס אנג’לס.


הגנים הבוטניים של דסקונסו Descanso Gardens

אי שם בפרבר צפוני ללוס אנג’לס נמצאים הגנים הבוטניים המרהיבים “גני דסקנסו” (Descanso Gardens). הגנים האלו מציעים בכל יום מגוון ענק של מתחמים, צמחים, בעלי חיים ופעילויות לכל המשפחה. בכל עונה יש מה לראות בגנים האלו, אך הפעם אנחנו מתמקדים בגנים היפנים שבתוך המתחם ובתוכם עצי הדובדבן.
יש המון מה לעשות שם, אבל אם התוכנית העיקרית היא עצי הדובדבן, מומלץ לוודא קודם לכן את מצב פריחת הדובדבן דרך אתר הגן.
כמובן לאור וירוס הקורונה רכישת כרטיסים מראש הינה חובה. ניתן לעשות זאת באתר של הגנים הבוטניים של דסקונסו.  


ספריית הנטינגטון והגנים הבוטניים- Huntington Library, Art Collections & Botanical Gardens

המקומיים קוראים למקום פשוט “הנטינגטון” אבל במתחם הענק הזה, הממוקם כשעה נסיעה מלב לוס אנג’לס, תמצאו את ספריית הנטינגטון, שהיא בעצם הרבה מעבר לספרייה ובה תמצאו ספרים מתקופות שונות בהיסטוריה, כולל ספרי תנ”ך עתיקים, ספרי היסטוריה, מדע ועוד המסודרים לפי אזורים. מחזה מרהיב לא רק לאוהבי הספרים. כמו כן, תמצאו כאן אוסף של פסלים, ציורי שמן ענקיים בסגנון אירופאי, רהיטים אירופאים מרהיבים ועוד כל כך הרבה!
מלבד הספרייה עצמה תמצאו גם מדשאות ענק עם פסלים, מזרקות ופינות פיקניק מושלמות. וגם כמובן את הגנים הבוטניים המפורסמים של הנטינגטון. הגנים מחולקים לפי אזורים וארצות ותמצאו מגוון ענק של צמחים, בעלי חיים, אגמים ומזרקות וגם חממות ופעילויות אינטראקטיביות בשטח.
אבל הפעם אנחנו מתמקדים בגנים היפנים שבתוך הגנים הבוטניים של הנטינגטון, שם תמצאו פריחות ורודות יפיפיות.
גם כאן, לאור וירוס הקורונה יש להזמין מקומות מראש ומומלץ להתעדכן באתר במה פורח כעת בגני הנטינגטון בכדי לוודא שלא תפספסו את פריחת הדובדבן או כל פריחה אחרת שתחפצו. אתר האינטרנט של הנטינגטון לבירור שעות פעילות, עלויות ואירועים מיוחדים >>
https://www.huntington.org/


הגנים הבוטניים של החוף הדרומי בפאלוס ורדס South Coast Botanic Garden’s

בפאלוס ורדס (Palos Verdes) כשעה נסיעה מלוס אנג’לס, נמצאים גנים בוטניים ענקיים ומרהיבים במתחם יפיפה מלא פינות חמד, מתחמי צמחייה מעניינים והמון פעילויות לילדים. בתקופה הזו תמצאו במקום גם את פריחת עצי הדובדבן.
גם כאן, ישנו צורך בהזמנת כרטיסים מראש. בדקו האם עדיין ישנה פריחת דובדבן ומה לוח הפעילויות שהגנים מציעים.


הגנים היפניים בואן נייס Van Nuys on The Japanese Garden

בתוך עמק סן פרננדו העמוס, נמצאים הגנים היפניים של ואן נייס. מדשאות, מפלים, עצים מטופחים ובתי תה מהווים אואזיס מושלם להפסקת צהריים או פיקניק משפחתי קליל. בעונה זו של השנה כמובן גם תוכלו להינות מפריחת הדובדבן היפני. וירוס הקורונה כמו שכבר ידוע לנו שיבש לא מעט תוכניות ובעמוד הראשי של אתר הגנים היפניים של ואן נייס ישנה הודעה כי הגנים סגורים למבקרים ללא הרשמה מוקדמת. ניתן להגיש בקשה לכרטיסים בעמוד המיועד לכך באתר.


פארק בלבואה בואן נייס Van Nuys Balboa Park

ממש בצמוד לגנים היפניים תמצאו את בלבואה פארק הוא פארק גדול וידידותי למשפחות ולאוהבי ספורט (עם מסלולי הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים ומתקני כושר שונים) וידוע באגם היפה שלו ובמקומות הפיקניק השלווים הפזורים בו. בתקופה הזו של השנה נכנסים צבעי הורוד בתוך הנוף המקסים הזה עם תחילת פריחת עצי הדובדבן. רוב הפריחה נמצאת סביב האגם שבתוך הפארק עצמו.


הגנים היפניים בפארק בלבואה סן דייגו San Diego The Japanese Friendship Garden in Balboa Park

בלבואה פארק בסן דייגו הוא מתחם ענק ובו מגוון רחב של מוזיאונים, אומנות, דוכנים, הופעות רחוב ועוד הרבה הרבה קסם. לצערנו וירוס הקורונה השבית לא מעט מהקסם של הפארק עקב סגירה זמנית של מרבית מהמקומות במתחם. אבל פריחת עצי הדובדבן בגנים היפנים שבפארק היא באמת סיבה טובה לפתיחה מחודשת! היכנסו לאתר של הגנים היפנים של סן דייגו לפרטים נוספים.


אם אתם בקטע של גנים יפניים אז כאן תמצאו רשימה של גנים יפניים מומלצים בלוס אנג’לס והסביבה

לא נמצאים באזור לוס אנג’לס? הנה לכם רשימה למוקדי פריחת דובדבן בארצות הברית. וושינגטון, ניו יורק, טקסס, טנסי, מיזורי ועוד מיקומים שווים.


הגעתם לכאן ופריחת הדובדבן כבר לא בשיאה? אין בעיה! יש לנו עוד אופציות בשבילכם לטיולי פריחה בלוס אנג’לס.


שתפו עם אחרים!