מוזיאונים מהבית- תרבות בתקופת הקורונה

שתפו עם אחרים!

מוזיאונים מהבית- תרבות בתקופת הקורונה

וירוס הקורונה לימד אותנו לא מעט, בין היתר למדנו שלא חייבים לצאת מהבית בשביל מעט תרבות. לשמחתנו, חלק לא קטן מהמוזיאונים האהובים עלינו הוסיפו לאתר האינטרנט שלהם סיורים וירטואליים, הרצאות, מפגשי אומן, צילומים של תערוכות עבר ועוד הרבה תכנים חינמיים מעולים ונגישים לכולם!!
אז כדי שתוכלו להרגיש אמריקה מבלי לצאת מהבית לקחנו את רשימת 40 המוזיאונים המומלצים שלנו והאהובים עלינו במחוז לוס אנג’לס ושדרגנו אותה עם כל המידע שצריך על תכנים וירטואליים מהנוחות הביתית שלכם.


ספריית הנטינגטון והגנים הבוטניים The Huntington

השם המלא והארוך של מה שהמקומיים קוראים לו פשוט “הנטינגטון” הוא “ספריית הנטינגטון, מוזיאון לאומנות וגנים בוטניים” (The Huntington Library, Art Museum and Botanical Gardens). וכשמו המלא כן הוא- מתחם ענק הממוקם בסן מרינו, מרחק של כמעט שעה נסיעה מלב העיר לוס אנג’לס.
במקום תמצאו את ספריית הנטינגטון, שהיא בעצם הרבה מעבר לספרייה. כאן תוכלו לראות ספרים מתקופות שונות בהיסטוריה, כולל ספרי תנ”ך עתיקים, ספרי היסטוריה, מדע ועוד המסודרים לפי אזורים. מחזה מרהיב לא רק לאוהבי הספרים. כמו כן, תמצאו כאן אוסף של פסלים, ציורי שמן ענקיים בסגנון אירופאי, רהיטים אירופאים מרהיבים ועוד כל כך הרבה!
גם הגנים הבוטניים הצמודים לספרייה שווים ביקור ללא ספק! בגנים, המחולקים לפי אזורים וארצות, תמצאו מגוון ענק של צמחים, בעלי חיים, אגמים ומזרקות וגם חממות ופעילויות אינטראקטיביות בשטח המתאימות לכל המשפחה.
עם למעלה מ- 15,000 סוגי צמחים שונים, 42,000 יצירות אומנות, 11,000,000 ספרים, כתבי עת ופריטים כתובים, 430,000 ספרים נדירים ועוד הרבה מעבר, אין ספק שמדובר במקום מתאים לכל המשפחה ובהחלט חוויה מקסימה של התנתקות מהעיר הסואנת.

מה בקורונה
ניתן להנות ממגוון סיורים מוקלטים בנושאים שונים. למשל סיור ובו הסברים על פסלים ברחבי הגן, או סיור ברחבי הגנים השונים ועוד המון אופציות וירטואליות מדהימות ונגישות המתאימות לכל גיל!
כאן תמצאו את כל הפרטים על הסיורים הוירטואלים והמוקלטים של הנטינגטון: https://www.huntington.org/tours

מבט על הגנים הבוטנים בהנטינגטון
הגנים היפניים בהנטינגטון. צילום: טיולים מעבר לקשת


מוזיאון האומנות על שם וינסנט פרייס Vincent Price Art Museum

ממוקם בשטח הקולג’ הקהילתי של מונטריי פארק במחוז לוס אנג’לס, מכיל מוזיאון האומנות הזה אלפי יצירות מתקופות שונות, כאשר רובן נתרמו על ידי השחקן וינסנט פרייס מהאוסף הפרטי שלו. תמצאו כאן המון יצירות הקשורות להיסטוריה של אמריקה, כולל מרכז ודרום אמריקה. גם לא מעט יצירות בהשפעה לטינית ויפנית. המוזיאון שם לעצמו למטרה לחנך לאומנות ולהיסטוריה ומציע סיורים יומיים.

מה בקורונה-
המוזיאון סגור זמנית עקב מגיפת הקורונה, אך מציע תוכניות העשרה וירטואליות דרך אתר המוזיאון: http://vincentpriceartmuseum.org/


מוזיאון נורטון סימון Norton Simon Museum

יש שיגידו כי זהו מוזיאון האומנות הטוב ביותר בפסדינה. המוזיאון הוקם בשנת 1969 ועבר מאז כמה שיפוצים שהפכו אותו לבניין מרשים, עם חצר יפה ואגם קטן, מה שהגדיל את כמות היצירות ואת המגוון שלהן. תוכלו למצוא כאן בעיקר פרטי אומנות וציורים של אומנים אירופאיים, גן פסלים מרשים, הדפסי עץ, שטיחים מיוחדים ועוד. במקום תמצאו גם סיורים בנושאים שונים, הרצאות, מפגשי אומן, סדנאות והצגות תיאטרון.

מה בקורונה
מגוון הסברים, הרצאות ותכנים וירטואלים זמינים בקישור: https://www.nortonsimon.org/learn/multimedia/videos-podcasts-and-lectures/
סיור שמע בין מוצגי המוזיאון ניתן למצוא בקישור: https://www.nortonsimon.org/learn/multimedia/audio-tour/


המוזיאון לאומנות לטינית Museum of Latin American Art

המוזיאון לאומנות לטינו- אמריקאית מביא לידי ביטוי את האומנות הלטינית המודרנית בעזרת למעלה מ- 1,600 יצירות אומנות מסוגים שונים כולל גן פסלים גדול ומרהיב וארבע גלריות מגוונות. המוזיאון, שנוסד בשנת 1998 בלונג ביצ’, מכיל יצירות של אמנים לטינו- אמריקאים כמו גם יצירות אומנות בהשפעה התרבות הלטינית הענפה בדרום קליפורניה, יחד עם הרצאות רבות, דיונים וסדנאות אומן והוא היחיד מסוגו בארצות הברית המקדיש עצמו לאומנות לטינית עכשווית.

מה בקורונה
המוזיאון פתח את שעריו באופן וירטואלי ומציע מגוון סיורים וירטואליים בין תצוגות שונות. ניתן למצוא פרטים נוספים בקישור: https://molaa.org/molaa-en-casa


המוזיאון לאומנות עכשווית  Museum of Contemporary Art- MOCA

אלפי יצירות אומנות (מעל 7,000) אשר נאספו משנת 1940 ועד היום מצאו אתן מקומן במוזיאון לאומנות עכשווית של לוס אנג’לס. אכן לפי שמו של המוזיאון, המטרה העיקרית שלו היא להציג אומנות בת ימינו, מתחלפת, עכשווית והמוזיאון מאמץ שינויים תקופתיים ותרבותיים אלו באהבה ומציג אותם לציבור הרחב. מטרת העל של המוזיאון היא לא רק להציג אומנות של ימינו אלא גם לשמר אותה לדורות הבאים תוך יצירת שיח של מנהיגות ושינוי בכל תחומי החיים הבא לידי ביטוי באומנות של יוצרים מתקופתנו. יחד עם התצוגה והאוסף הקבועה תמצאו כאן לא מעט תערוכות מתחלפות, מיוחדות ובועטות על הנושאים הכי חמים של ימינו.
תחת MOCA תמצאו את המוזיאון הראשי, שנקרא Grand Avenue וגם את השלוחה שנקראת Geffen Warehouse שם תמצאו גם כן אומנות מודרנית.

מה בקורונה
ניתן להיכנס לסיורים וירטואליים ותוכניות העשרה מהבית בקישור: https://www.moca.org/virtual
בכל יום פותח המוזיאון תכנים בנושא אחר. למשל בימי שני מדגישים את הפן החינוכי דרך סיורים וירטואליים וסדנאות, בימי שלישי שמים דגש על נתינה לקהילה, בימי רביעי המוזיאון חושף חלקים מתצוגות עבר, בימי חמישי זה “ערב סרט” וכן הלאה… אפשר להתעדכן באתר של המוזיאון מה התוכניות בכל יום ותאריך.


הברוד- THE BROAD

המוזיאון הוקם על ידי המיליונר האמריקאי איליי ברוד ואשתו אדית שפשוט רצו מקום לאחסן את אוסף יצירות האומנות הפרטי שלהם שאספו במשך השנים. 120,000 רגל מרובע המתפזרים על שתי קומות, מציגים למעלה מ- 2,000 מוצגי אומנות מודרנית.

יש למוזיאון אפליקציה ובה תוכלו לקבל מידע על המוצגים, לשמוע סיורים מוקלטים, להתעדכן במצב התור ועוד!

מה בקורונה
המוזיאון מציע סיורים מוקלטים הזמינים להאזנה מכל מקום, אפילו סיור מהבית, בקישור: https://mobile.thebroad.org/
וגם תוכניות העשרה מהבית בקישור: https://www.thebroad.org/fromhome

מוצג בתערוכה במוזיאון הברוד בלוס אנג'לס.
מוצג בתערוכה במוזיאון הברוד בלוס אנג’לס. צילום: דרור עינב טיולים מעבר לקשת


מוזיאון לאומנות הניאון של לוס אנג’לס Museum of Neon

מדובר על מתחם קטן הממוקם בעיר גלנדייל ובו תמצאו כמה פיסות ניאון מיוחדות ומרהיבות שנאספו במהלך השנים.

מה בקורונה
בעוד המוזיאון פתוח לציבור עכשיו הואר גם מציע עשרות מדריכים לסיורים עצמאים במגוון שכונות בלוס אנג’לס: https://www.neonmona.org/learn/


מוזיאון הגראמי GRAMMY Museum

מוזיאון הגראמי נוסד בשנת 2008 מתוך מטרה לתת הצצה לעולם המוזיקה על כל שלביו וצורותיו. החל מתהליך היצירה, דרך כלי נגינה ואמצעים טכנולוגיים ועד לפריטים מקוריים של האומנים הכי גדולים כולל מילות שירים אשר נכתבו על מפית עם כתמי קטשופ עד לתלבושות המפורסמות ביותר מהשטיח האדום בטקסי הגראמי עצמם. ממייצגים דרך סיפורים מאחורי הקלעים ועד לשולחנות יצירת מוזיקה אינטראקטיביים, חוויה אדירה לא רק לאוהבי מוזיקה. מעבר לתערוכות הקבועות ואלו המתחלפות, ניתן גם למצוא סדנאות אומן מידי פעם דרך האתר של המוזיאון.

מה בקורונה
מוזיאון הגראמי מארח באופן שגרתי שיחות אומן ברמה מאוד גבוהה ויש סיכוי טוב שלעולם לא תצליחו להשיג כרטיסים בזמן שגרה לפני שהאירועים האינטימיים האלה מוכרזים כסולד אאוט. אבל עכשיו כולנו יכולים לקחת חלק מההרצאות האלו דרך אתר המוזיאון בעמוד המיוחד שיצרו לתקופת הקורונה. בכל יומיים תוכלו לצפות בשיחות עם אומנים ועל אומנים ועל האלבומים הגדולים של ההיסטוריה ושל ימינו. בנוסף, בכל שבוע המוזיאון מחיה מחדש כמה מהתערוכות הקודמות שלו ברשת, כולל רטרוספקטיבות על ג’ני ריברה, וויטני יוסטון, פרנק סינטרה ואלה פיצג’רלד.

ניתן להינות מתכני המוזיאון בצפייה מהבית של שיחות אומן, תערוכות עבר ועוד: https://grammymuseum.org/museum-at-home/


מוזיאון הטבע וההיסטוריה המחוזי של לוס אנג’לס Natural History Museum

זהו אחד המוזיאונים המפורסמים בלוס אנג’לס ולא רק בגלל עשרות סרטי הקולנוע והסדרות שצולמו בו, אלא בעיקר בגלל התערוכות שבו. מחדרי ענק מלאים בשרידי דינוזאורים עד לגינה מלאה בצמחייה וחרקים והמון מייצגים אינטראקטיביים המתאימים לכל הגילאים ולכל המשפחה.
ישנן תערוכות קבועות ותערוכות מתחלפות כמו גם אירועים מיוחדים והרצאות, כך ששווה להתעדכן.

מה בקורונה
למוזיאון מגוון רחב של הדרכות שניתן לצפות בהן מהבית במגוון תחומים: https://nhm.org/stories
תמצאו גם תוכניות וירטואליות בקישור: https://nhm.org/educational-resources


ספינת המלחמה “איווה” Battleship IOWA

אם יש משהו שהאמריקאים אוהבים לעשות, וגם טובים בו, זה להנציח ולפאר את הצבא האמריקאי. ספינת המלחמה “איווה” היא ספינת קרב בגמלאות שהוסבה למוזיאון אינטראקטיבי מקסים לכל גיל והוא הנגיש ביותר לאנשים עם מוגבלויות מכל ספינות הקרב שהוסבו למוזיאון.

מה בקורונה
אתר המוזיאון מציע מגוון לא קטן של אופציות וירטואליות כמו למשל סיור וירטואלי (אפשרי גם דרך משקפי מציאות מדומה), הדרכות, הרצאות, חדרי תצוגה שלמים המצולמים ומועברים אליכם וירטואלית, צילומי 360 מעלות על סיפון האונייה, בחדרי המכונות ועוד המון דברים שווים בהחלט! רק שימו לב כי החוויה הוירטואלית מצריכה הרשמה לאתר המוזיאון וחלק מהאופציות הוירטואליות האלו עולות כסף (לא הרבה). לחצו לפרטים נוספים על חווית האונליין על ספינת המלחמה “איווה”.


בורות הזפת של לה- בראה LA BREA TAR PITS

בלב ההמולה הסואנת והנוף העירוני נמצאת לה פיסת היסטוריה מרתקת. במהלך חפירות שגרתיות לקראת בניית חניון נמצאו מאות מאובנים, מה שהוביל לחפירות ענק אשר נמשכות עד עצם היום הזה.
המוזיאון מציג מאובנים ושאר יצורים פרהיסטוריים אשר שקעו והשתמרו היטב בבורות הזפת ופותח חלון לעולם כפי שהיה מיליוני שנים קודם לכן. תמצאו כאן מוצגי ענק בגודל טבעי של לא מעט מהחיות הפרהיסטוריות, תוכלו ללמוד כיצד התפתחו מינים מסויימים של בעלי חיים אשר חיים עד היום, תלמדו על החיים של בני האדם ובעלי החיים יחד בתקופות העתיקות, תוכלו לראות סרט מרתק על עידן הקרח ואפילו לראות מעבדת מאובנים אמיתית בפעולה.

מה בקורונה
בעוד המוזיאון חזר לפעילות, עדיין ניתן להנות מסיור וירטואלי, הרצאות, סדנאות ועוד תוכניות לילדים דרך הקישור: https://tarpits.org/educational-resources
קישור לסיור הוירטואלי: https://tarpits.org/virtual-field-trip

אחד מבורות הזפת הפעילים בלה ברה לוס אנג'לס
בורות הזפת של לה- ברה. צילון: דרור עינב טיולים מעבר לקשת


מוזיאון השואה של לוס אנג’לס Los Angeles Museum of the Holocaust

נושא עגום וכבד זה מוצג בצורה מאוד אלגנטית עם המון מסמכים מקוריים המספרים את סיפור עלייתם של הנאצים לשלטון, עדויות, תמונות וסיפורים מגטאות ומחנות וגם סיפורי מרד ומחתרת. ישנם כמה תערוכות קבועות וכאלו נודדות מתחלפות, לכן תמיד מומלץ לבדוק באתר של המוזיאון אילו תערוכות מציגות בזמן הביקור המתוכנן.

מה בקורונה
ישנו לוח אירועים עשיר ביותר עם הרצאות, וובינרים, שיחות זום עם ניצולי שואה ועוד הרבה. כמו כן ניתן לתאם סיור וירטואלי ישירות מול המוזיאון. לוח האירועים הוירטואלים: https://www.holocaustmuseumla.org/upcoming
סיורים וירטואלים: https://www.holocaustmuseumla.org/virtual-student-tours


מוזיאון פטרסון The Petersen

מוזיאון פטרסון הוא מוזיאון רכב המתאים אפילו לאלו שאינם חובבי רכבים. הוא הוקם בשנת 1994 על ידי בני הזוג רוברט ומרג’י פיטרסון, נחשב לאחד ממוזיאוני הרכב הגדולים בעולם. במוזיאון מוצגים למעלה מ-100 מכוניות המחלוקת ל-25 אזורי תצוגה על פני 3 קומות ענק עם משחקים אינטראקטיביים, סרטונים, המון מידע, סרטונים ותמונות. תוכלו למצוא שם את המכונית הראשונה על מנוע, האופנים הראשונים, דרך מכוניות מפורסמות מסרטים ומכוניות מירוץ מגניבות ועד למכוניות מהעתיד. בנוסף ל-3 הקומות תוכלו להיחשף לקומת המרתף של המוזיאון מכונה “הכספת”, בה תמצאו למעלה מ- 100 מכוניות נוספות ומפורסמות ביותר, חלקן מההיסטוריה העולמית וחלקן מההיסטוריה הקולנועית.

מה בקורונה
תוכלו למצוא המון תכנים וירטואלים באתר המוזיאון כמו שיעורים וירטואלים על ההיסטוריה של המצאת הרכב, איך מתכננים רכב, אווירודינמיקה, איך מתאימים רכב לתנאי כביש ועוד ! https://www.petersen.org/video-lessons

סיור וירטואלי באחת התצוגות: https://www.youtube.com/watch?v=bscc8DXnIe8
סיור וירטואלי בתצוגה המרכזית: https://youtu.be/DujeiUh9tuw
סיור וירטואלי בכספת המוזיאון: https://youtu.be/e0IzyESwcTw

אולם תצוגה במוזיאון פטרסון למכוניות בלוס אנג'לס
אחד מאולמות התצוגה במוזיאון פטרסון למכוניות בלוס אנג’לס. צילום: טיולים מעבר לקשת


מוזיאון הסובלנות Museum of Tolerance

מוזיאון הסובלנות הוקם בשנת 1993 על ידי מרכז סיימון ויזנטל, ארגון יהודי על שמו של צייד הנאצים המפורסם. המוזיאון נועד להיאבק באנטישמיות ובדעות קדומות אחרות ולכן הוא מוקדש למושג מופשט ולא ברור- “סובלנות”. הוא לא בא להלל חפץ מסויים, או ז’אנר אחיד של אומנות אלא בא להעביר מסר חזק אותו המבקרים מקבלים בדרכים שונות ובמטרה שכל אדם ייצא מהמוזיאון עם הבנה משלו והגדרה עצמית של המונח “סובלנות”.
אכן, חלק גדול מתעסק בשואה, אך זו לא התצוגה היחידה כאן. בניגוד למוזיאון השואה אשר עוסק רק בנושא זה, כאן לומדים על דעות קדומות באשר הן ועל הכלה והבנה של השונה מאיתנו יחד עם הבנה ליצירת דעה עצמאית משלנו ולאו דווקא על סמך סטריאוטיפים ודעות קדומות.

מה בקורונה
המוזיאון מציע מגוון רחב של הרצאות, סדנאות, מידע אונליין וסיורים וירטואליים בקישור: https://www.museumoftolerance.com/


מוזיאון פאולר לאומנות Fowler Museum

בתוך מתחם הקמפוס של אוניברסיטת לוס אנג’לס (UCLA) תמצאו לא מעט פינות חן וחמד, הנה עוד אחת מהן. מוזיאון פאולר לאומנות מציג תערוכות מתחלפות של אומנות עכשווית מול היסטוריה של תרבויות כמו מסיכות מגואטמלה, שטיחים מהודו, הדפסים מטיבט, כדים אפגניים ועוד. המוזיאון חוקר ומציג את אומנות החומר בעיקר מרחבי אפריקה, אסיה והפסיפיק. תמצאו כאן בדרך בין שלוש לשש תערוכות, חלקן קבועות חלקן מתחלפות, יחד עם הרצאות, אירועים תרבותיים, הופעות וסדנאות לכל המשפחה.

מה בקורונה
המוזיאון מציע תוכניות אונליין והרצאות: https://www.fowler.ucla.edu/upcoming-events/


מוזיאון האמר Hammer Museum

מה שהתחיל כבית לאוסף האומנות הפרטי של ארמנד האמר, משמש היום כבית ליצירות אומנות קלאסיות ומודרניות כאחד. המוזיאון מעיד על עצמו כי מטרתו היא להעביר דרך עיניים אומנותיות את החיים של היום, הפוליטיקה, המעורבות החברתית והשוני האתני הרב הקיים בלוס אנג’לס ולפתוח לדיון נושאים רגישים אחרים בסדר היום של כולנו. המוזיאון הוא אחד משלושת מוסדות האומנות תחת חסותה של אוניברסיטת לוס אנג’ס (UCLA) תחת החוג לאומנות וארכיטקטורה. במקום נערכות הרצאות רבות, סדנאות, ימי עיון והמון שיח פתוח על אומנות בעידן של היום והכוח הפוליטי חברתי שיש לה.

מה בקורונה
המוזיאון מציע מגוון תוכניות אונליין והרצאות אורח במגוון נושאים דרך הקישור: https://channel.hammer.ucla.edu/


מוזיאון גטי Getty Museum

ג’ון פול גטי היה תעשיין אמריקאי אשר הוכתר במהלך 1957 כאמריקאי העשיר בעולם. הוא היה אספן אומנות ועתיקות ידוע. האוספים שלו מוצגים באחד משני מוקדים בלוס אנג’לס- וילה גטי ומרכז גטי. אלו שני מתחמים נפרדים עם תצוגות שונות.
מרכז גטי נחשב לאחד המוזיאונים המרשימים ביותר בעיר.
בהתחלה הציג גטי את האוסף שלו במה שהיום כולם מכירים כוילה גטי, לאחר שגדל האוסף שלו הוחלט להעביר את המייצגים למרכז בו הוא נמצא כיום.
וילה גטי גם היא מתפקדת כמוזיאון, שם תמצאו אומנות מיוון העתיקה ומרומא העתיקה גם כן.
ניתן לקחת סיורים מודרכים במגוון נושאים.

מה בקורונה
מרכז גטי מציע מגוון הרצאות וסדנאות אונליין, כמו גם צפייה בגלריות וסיורים וירטואליים במוזיאון גטי.


מרכז סקירבול לתרבות Skirball Cultural Center

מרכז סקירבול אוצר בתוכו תרבות בת 4,000 שנה של ההיסטוריה היהודית והמורשת שלה, יחד עם עוד קהילות אתניות אחרות. במרכז ישנם למעלה מ- 30,000 חפצים אשר נאספו במשך שנים ארוכות ובעצם מהווים את האוסף הגדול ביותר של מוצגי יודאיקה בתוך ארצות הברית.
מטרת העל של המקום היא לפתוח אותנו לתרבויות באשר הן וחלק מהתצוגות של המוזיאון מספרות על ההיסטוריה של האדם ומה משותף לאדם הקדמון ולבני אדם בימינו אנו.
ישנן תצוגות מתחלפות כל הזמן, אך האוסף היהודי הוא קבוע ומרהיב ביותר.

מה בקורונה
ניתן להשתתף בסדנאות אונליין, הרצאות, סיורים וירטואליים, מפגשי יצירה ועוד דרך הקישור: https://www.skirball.org/Skirball-At-Home


מוזיאון הצילום על שם אננברג ‪Annenberg Space for Photography

פעם, טרום קורונה, המוזיאון החינמי הזה היה פנינה אמיתית לכל מבקר אך במיוחד לאוהבי ומעריכי הצילום. הוא הציג מגוון תערוכות בנושאים משתנים, אלפי צילומים מכל העולם, הרצאות, מפגשי אומן וסיורים מודרכים- כל זה במתחם הקטן הזה בלב לוס אנג’לס.
הוא הכיל בתוכו את הסיפורים מאחורי התמונות המפורסמות בעולם, בצילומים מקוריים שזכו בפרסים הכי נחשבים, סדנאות למידה, הרצאות ממיטב הצלמים ועוד!
אך לצערנו המוזיאון נסגר עקב מגיפת הקורונה והודיע כי אינו יחזור לפעילות יותר ולאחר עשר שנות פעילות סגר את שעריו לצמיתות
אבל, אתר האינטרנט נשאר והוא מלא בהרצאות מוקלטות, צילומים מיוחדים, תצוגות, הסברים, תכנים וירטואלים ועוד!
מוזמנים להציץ ולהנות:
https://www.annenbergphotospace.org/


הגנים הבוטניים של דסקנסו Descanso Gardens

הגנים הבוטניים המרשימים האלו נמצאים אי שם בהרים בדרום קליפורניה. במהלך השנה תמצאו שם אירועים רבים, פסטיבלים וכמובן המון למידה וצבעוניות.

מה בקורונה
אומנם הגנים פתוחים לציבור, אך ניתן גם להנות מהם מהבית. באתר הגנים תמצאו חוברות למידה לילדים, סיורים וירטואליים של הגנים עצמם ועוד. תוכלו למצוא חוברות והסברים באתר המוזיאון המוקדש לימי הקורונה.
כמו גם ערוץ היוטיוב של הגנים הבוטניים של דסקונסו ובו מגוון סרטונים קצרים ומעניינים.


מרכז המדע של קליפורניה California Science Center

מרכז המדע של קליפורניה הוא מתחם מגניב המעודד את הסקרנות של קטנים וגדולים כאחד ועשיר במוצגים, פעילויות לכל המשפחה, תערוכות אינטראקטיביות ומלמדות, הדגמות חיות, סרטים ועוד כל כך הרבה! מדע ומחקר באמת מתאימים לכל גיל!
התערוכות מציגות מגוון תחומי חיים כמו מדע גוף החי, מדע חלל, המצאות ששינו את ההיסטוריה, תערוכת לגו עם מוצגים אשר נבנו עם יותר ממיליון לבני לגו ועוד! התערוכות משתנות מזמן.

מה בקורונה
באתר המוזיאון תמצאו מגוון פעילויות שתוכלו לעשות עם הילדים, כולל ניסויים ביתיים מגניבים במיוחד! מחנה קיץ וירטואלי בנושאים שונים בתאריכים משתנים, פודקאסטים, ראיונות עם מדענים ואסטרונאוטים ועוד לא מעט תכנים מעניינים.


המוזיאון המחוזי לאומנות של לוס אנג’לס LACMA

המוזיאון לאומנות של לוס אנג’לס נחשב לאחד המוזיאונים הגדולים ביותר במערב ארה”ב.
הוא מכיל למעלה מ- 120,000 יצירת אומנות מכל העולם, משלל קצוות אתניות, בשלל חומרי גלם ומשלל תקופות- מהעולם העתיק עד לאומנות עכשווית. בין התצוגות הקבועות תמצאו ציורים של פול סזאר, קלוד מונה ועוד! יחד עם תערוכות צילומים, פסלים ועוד. כל זה לצד תערוכות מתחלפות אותן תמצאו באתר המוזיאון.
המוזיאון בעל אוסף עשיר של פריטים המציגים את ההיסטוריה העשירה והמגוונת של לוס אנג’לס על כל שכבות האוכלוסייה ומרכיביה ומנסה לשקף ולהעביר את המורשת התרבותית המיוחדת והמגוונת של דרום קליפורניה.

מה בקורונה
תוכלו לקחת כמה קורסים מקוונים, לראות תצוגות מצולמות, לשמוע סיפורים מאת עובדי המוזיאון, להיות חלק מכמה הרצאות ועוד הרבה דברים מעניינים שהכינו לכם בעמוד המיוחד של המוזיאון לאור המצב המיוחד שבא עלינו בעקבות וירוס הקורונה.



לא בקטע של מוזיאונים מהבית? אין בעיה, בואו לבדוק את רשימת המוזיאונים המומלצים במחוז לוס אנג’לס או לבקר במוזיאונים בהוליווד.


שתפו עם אחרים!