חג המולד 2023 דרום קליפורניה

שתפו עם אחרים!

המדריך המלא לחג המולד 2023 בדרום קליפורניה

מי אמר שחג המולד זה רק שלג וישיבה משפחתית מול האח? זה שאנחנו בקליפורניה לא אומר שאין לנו אווירת חג, אפילו שדצמבר ועדיין חמים בחוץ. אז נכון, לא תראו עצים מושלגים והמעלות לא יגיעו מתחת לאפס, אבל עדיין יש לא מעט דברים לראות ולעשות לקראת חג המולד כדי להכניס אתכם לאווירה.

לא משנה איפה אתם בעולם, חג המולד תמיד סיבה לחגיגה. החג, המציין את הולדתו של ישו הנוצרי, נחגג כמעט בכל זרמי הנצרות בכל העולם וידוע כאחד החגים המשפחתיים בתרבות האמריקאית. למרות שבין זרמי הנצרות אין הסכמה מלאה על תאריך הולדתו המדוייק של ישו, כמעט כל הזרמים מציינים את חג המולד ב- 25 בדצמבר. גם אם אינכם נוצרים הדוקים, אין סיכוי שלא תתאהבו באווירת החג המורגשת כבר מסוף חודש אוקטובר ברחבי ארצות הברית. החנויות מלאות במוטיבים של חורף, סנטה קלאוס וצבעי החג (אדום, ירוק, לבן), הרחובות מתקשטים באלפי נורות צבעוניות ודמויות מתנפחות, תחנות הרדיו משדרות שירי חג ופעמונים בלי סוף ובכלל ישנה תחושה משפחתית יותר באוויר.

*חשוב מאוד לקרוא את כל הסעיפים לפני רכישת הכרטיסים. חלק מהאטרקציות מגבילות כמות יושבים ברכב, חלק מתנות את הכניסה ברכישה מוקדמת בלבד, חלק מאפשרות חלון זמן להגעה (למשל חצי שעה לפני ועד חצי שעה אחרי), יש מקומות בהם אין שירותים ויש מקומות בהם אין אוכל ושתיה. בקיצור- תקראו טוב טוב את כל הפרטים כי בכל מקום הכרטיסים הם סופיים ללא אפשרות לביטולים והחזרות.

קבלו את רשימה של ההמלצות שלנו לחג המולד בדרום קליפורניה, כלומר כל מה שדרומית למחוז לוס אנג’לס(לאו דווקא לפי סדר העדפות) לשנת 2023:

הקרנות של סרטי חג המולד באוויר הפתוח

בלוס אנג’לס אוהבים את ההקרנות המשותפות האלו על מסכי הענק. בין אם על שמיכה בפארק או בכיסאות נוח או אפילו דרייב אין מרשים. לא משנה איך, העיקר שמשדרים סרטי חג מולד קלאסיים, מצחיקים ומרגשים שהפכו למסורת של החג.
כאן תמצאו את לוח ההקרנות לסרטי חג המולד בלוס אנג’לס.
והנה לכם רשימת דרייב-אין אולטימטיבית בדרום קליפורניה.


צפייה בסרטי כריסמס קלאסיים

סרטי חג המולד הם הדבר הכי משפחתי וכייפי שנהוג לעשות בחג. זה זמן בו בני הבית יושבים וצופים בסרטי הכריסמס הטובים בכל הזמנים אשר מוקרנים מידי שנה בתחנות הטלוויזיה באופן כמעט מסורתי וקדוש. אז מי שאינו מעוניין לצאת החוצה לדרייב אין או הקרנה משותפת, או שלא הספיק לרכוש כרטיסים לסרטים האהובים עליו, הכנו לכם רשימת של סרטי כריסמס הטובים ביותר בכל הזמנים מכל  הסוגים ובטוח שלא משנה איזה ז’אנר אתם מעדיפים- תמצאו שם משהו שתאהבו. אז היכנסו מתחת לשמיכה, הכינו לכם משקה חם ומפנק ותתחילו לצפות.


סיבוב בחנויות

אחת הדרכים הנחמדות להרגיש את אווירת החג היא סיבוב בחנויות, בעיקר ברשתות הגדולות. פנו לעצמכם זמן והיכנסו לחנויות, תהנו מהריח המיוחד של הקינמון באוויר, תתפעלו מהמגוון הרחב של נורות החג למכירה, היכנסו לאווירה עם השירים ברקע ופשוט תהנו ממגוון הסחורה של החג.


פסטיבל האורות בחוות “טאנקה” Hikari: A Festival of Lights at Tanaka Farms

בעיר אירווין, הממוקמת בדרום המטרופולין של לוס אנג’לס, חוות “טאנקה” לגידול פירות וירקות פותחת את שעריה לכבוד פסטיבל של אורות. אחרי שפינו את כל הדלועים ושאר הקישוטים שנשארו בחג האלווין, חוות טאנקה בארוויין מארחת, כמו בכל שנה, אירוע מהנה לכל המשפחה עם שלל אורות, הפעלות, דוכני אוכל ושתייה וגם סנטה והשדונים יהיו שם. פירוש המילה Hikari מיפנית הוא אור, ניצוץ, זוהר וכך קראו בחווה לאירוע. מדובר במסלול של מייל (1.6 ק”מ) עמוס באורות וגם מתחמים בהם תמצאו את כלי העבודה, את הרכבים החקלאים ואת עצי החווה מקושטים באלפי נורות צבעוניות. המסלול בדרך כלל לוקח חצי שעה, אבל מומלץ להכין את עצמכם לסיבוב של שעה וחצי כולל טיפה עומסים בכניסה וביציאה.
מעבר לנסיעה במסלול המואר, תוכלו למצוא בחווה גם הופעות, שוק חג המולד כולל מתחם לרכישת עצי אשוח.
בין אם תבחרו לבקר רק באזור הפעילויות והאוכל ובין אם תבחרו להוסיף נסיעה חווייתית בין טרקטורים מקושטים ושאר יצורי החווה מדובר באחלה חוויה לילדים למי שנמצא באזור ארוויין.
איפהTANAKA FARMS, 5380 3/4 UNIVERSITY DR., IRVINE, CA 92612
מתי– החל מה- 26.11.2023 עד ל- 30.12.2023 בין השעות 16:30-22:00 (כניסה אחרונה בשעה 20:00).
כמה– תלוי בתאריך, בשעה ובמתחם שתבחרו לבקר בו. החל מכניסה חינם לילדים מתחת לגיל שנתיים, 15$ לילדים בגילאי 3-12 עד ל- 35$ למבוגרים. הנחות לחיילים משוחררים, סטודנטים ופנסיונרים. חניה בתשלום נוסף של 10$.
אתר אינטרנט לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים
https://www.tanakafarms.com/hikari


אורות חג המולד בדל מאר – Coastal Christmas – Light Spectacular

ברוכים הבאים לחג המולד נוסח החוף המערבי  – איפה שרוח החג פוגשת את החוף! עם אורות מנצנצים, שירי חג וחטיפים ומשקאות טעימים. במשך 12 ימים בחודש דצמבר 2023 מתחם הירידים הגדול של דל מאר באזור סן דייגו (Del Mar Fairgrounds) עושה עבודה טובה בלהפוך את עצמו למתחם ענק שכולו אווירת חג כמו בסרטים עם מספר מתחמים קטנים הכוללים מנהרות תאורה להליכה רגלית, גלישה במגלשות קרח מנהרת אורות מיוחדת ומהנה עם מסכי לד ומופעי לייזר מתוזמנים. אפשר להזמין מראש איגלו ולשבת לארוחת ערב מגניבה ומיוחדת, יש ערב תחרות הסוודר המכוער ואפילו ערב נסיכות של אנה ואלזה.
איפהDel Mar Fairgrounds, 2260 Jimmy Durante Blvd Del Mar, CA 92014
מתי– החל מה- 14.12.2023 ועד ה- 30.12.2023 בימים נבחרים בין השעות 16:00-21:00. שימו לב- לא כל האטרקציות פתוחות כל הזמן. חלקן נפתחות בחלונות זמן מסויימים או שהכניסה אל חלקן בשעות ספציפיות. הכל מופיע באתר במעמד רכישת הכרטיסים.
כמה– המחירים משתנים בהתאם לסוג הכרטיס, מספר וסוג האטרקציות שתבחרו וכמובן בהתאם ליום ולשעה. מינימום 20$ לאדם ויכול להגיע עד ל- 300$ לחבילה שכוללת אוכל שתיה ושאר אטרקציות.
לפרטים נוספים על שני האירועים ולרכישת כרטיסים
https://www.coastalchristmasdelmar.com/


חגיגת אורות באורנג’ קאונטי Winter Fest OC

שעה וחצי של נסיעה ממרכז לוס אנג’לס ואתם בתוך מתחם ענק המשמש כדרך קבע לאירועי ענק ופסטיבלים ואחרי מנהרות ההאלווין שזכו להצלחה גדולה מגיע תורו של חג המולד.
במתחם תוכלו להנות ממנהרות מלאות באורות מרצדים וצבעוניים, הופעות חיות, זירת החלקה על הקרח, שחקנים ודמויות צבעוניות, מגלשות קרח, שלג מלאכותי, מתחמי משחקים, אוכל שתייה, עץ אשוח ענק ועוד הרבה חוויות.
איפהOC Fair & Event Center, 88 Fair Dr, Costa Mesa
מתי– בימים נבחרים בין התאריכים 24.11.2023 עד ל- 7.1.2024 בין השעות 17:00-22:00.
כמה– מחירים נעים מ- 32.99$ בימות השבוע עד ל- 79.99$ בסופי שבוע. תלוי ביום, בשעה ובחבילת הבילוי שתבחרו וכמובן בגיל המבלים והמבלות.
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים
https://www.winterfestoc.com/


הסיור העצמי בדל מאר סן דייגו

ממש קרוב למרכז העיר סן דייגו נמצא מרכז הקניות המעוצב והיפה של דל מאר (DelMar Highlands Town Center). במגוון תאריכים ושעות תמצאו אטרקציות לילדים שיכנסו אותם לרוח החג. מפגש עם סנטה וגברת קלאוס, קישוטים, הקרנות סרטי חג המולד, שירי חג ועוד חוויות.
איפהDelMar Highlands Town Center, 12925 El Camino Real, San Diego, CA 92130
מתי– מגוון תאריכים מסוף נובמבר עד לחג המולד.
כמה– חינם (מלבד חניה)
לפרטים נוספים ועדכונים-
https://delmarhighlandstowncenter.com/events/


מלון דל קורנדו Hotel del Coronado

אם אתם כבר בסן דייגו, קפצו להגיד שלום לעץ הענק הצמוד למלון דל קורנדו היוקרתי והיפייפה.
איפהHotel del Coronado, 500 Orange Ave, Coronado, CA 921181
מתי– מתי שרק תרצו
כמה– חינם



אם לא הספיק לכם ואתם רוצים לשמוע על אירועי חג מולד 2023 נוספים בקליפורניה לחצו כאן או פשוט בחרו באזור הרצוי והמשיכו לתכנן את הטיול שלכם


שתפו עם אחרים!