חג המולד 2023 בלוס אנג’לס

שתפו עם אחרים!

המדריך המלא לחג המולד 2023 בלוס אנג’לס

מי אמר שחג המולד זה רק שלג וישיבה משפחתית מול האח? זה שאנחנו בקליפורניה לא אומר שאין לנו אווירת חג, אפילו שדצמבר ועדיין חמים בחוץ. אז נכון, לא תראו עצים מושלגים והמעלות לא יגיעו מתחת לאפס, אבל עדיין יש לא מעט דברים לראות ולעשות לקראת חג המולד כדי להכניס אתכם לאווירה.

לא משנה איפה אתם בעולם, חג המולד הוא תמיד סיבה לחגיגה. החג, המציין את הולדתו של ישו הנוצרי, נחגג כמעט בכל זרמי הנצרות בכל העולם וידוע כאחד החגים המשפחתיים בתרבות האמריקאית. למרות שבין זרמי הנצרות אין הסכמה מלאה על תאריך הולדתו המדוייק של ישו, כמעט כל הזרמים מציינים את חג המולד ב- 25 בדצמבר. גם אם אינכם נוצרים הדוקים, אין סיכוי שלא תתאהבו באווירת החג המורגשת כבר מסוף חודש אוקטובר ברחבי ארצות הברית. החנויות מלאות במוטיבים של חורף, סנטה קלאוס וצבעי החג (אדום, ירוק, לבן), הרחובות מתקשטים באלפי נורות צבעוניות ודמויות מתנפחות, תחנות הרדיו משדרות שירי חג ופעמונים בלי סוף ובכלל ישנה תחושה משפחתית יותר באוויר.

* חשוב מאוד לקרוא את כל הסעיפים לפני רכישת כרטיסים לאטרקציות בתשלום. כמו כן, הרוב המוחץ של האטרקציות דורשות הרשמה מראש דרך האתר ולא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום וזאת בעקבות ניסיון לצמצם עומס ולשמור על הנחיות של ריחוק חברתי, לכן שימו לב טוב האם יש צורך בזמנה מוקדמת באתר (מה גם שברוב הפעמים זה יוצא יותר זול).

קבלו את רשימה ההמלצות שלנו לחג המולד 2023 בלוס אנג’לס והסביבה: (לאו דווקא לפי סדר העדפות):

הקרנות של סרטי חג המולד באוויר הפתוח

בלוס אנג’לס אוהבים את ההקרנות המשותפות האלו על מסכי הענק. בין אם על שמיכה בפארק או בכיסאות נוח או אפילו דרייב אין מרשים. לא משנה איך, העיקר שמשדרים סרטי חג מולד קלאסיים, מצחיקים ומרגשים שהפכו למסורת של החג.
כאן תמצאו את לוח ההקרנות לסרטי חג המולד בלוס אנג’לס.
והנה לכם רשימת דרייב-אין אולטימטיבית בדרום קליפורניה.


צפייה בסרטי כריסמס קלאסיים

סרטי חג המולד הם הדבר הכי משפחתי וכייפי שנהוג לעשות בחג. זה זמן בו בני הבית יושבים וצופים בסרטי הכריסמס הטובים בכל הזמנים אשר מוקרנים מידי שנה בתחנות הטלוויזיה באופן כמעט מסורתי וקדוש. אז מי שאינו מעוניין לצאת החוצה לדרייב אין או הקרנה משותפת, או שלא הספיק לרכוש כרטיסים לסרטים האהובים עליו, הכנו לכם רשימת של סרטי כריסמס הטובים ביותר בכל הזמנים מכל  הסוגים ובטוח שלא משנה איזה ז’אנר אתם מעדיפים- תמצאו שם משהו שתאהבו. אז היכנסו מתחת לשמיכה, הכינו לכם משקה חם ומפנק ותתחילו לצפות.


סיבוב בחנויות

אחת הדרכים הנחמדות להרגיש את אווירת החג היא סיבוב בחנויות, בעיקר ברשתות הגדולות. פנו לעצמכם זמן והיכנסו לחנויות, תהנו מהריח המיוחד של הקינמון באוויר, תתפעלו מהמגוון הרחב של נורות החג למכירה, היכנסו לאווירה עם השירים ברקע ופשוט תהנו ממגוון הסחורה של החג.

חנויות חג המולד

התהלוכה המסורתית של הוליווד

מדי שנה, מזה 91 שנים, מתקיימת תהלוכה מסורתית וגדולה על שדרת הוליווד (מוכרות גם כשדרת הכוכבים). על מסלול התהלוכה, היוצא מהתיאטרון הסיני ומתקדם בצורת האות האנגלית U על שדרות הוליווד, תפגשו דמויות ענק מתנפחות, רקדנים, תאורה נוצצת, הופעות ואפילו אבק כוכבים עם כמה סלבים נוצצים בעצמם.
מתי– 26.11.2023 החל מ- 18:00
איפה– נקודת הפתיחה היא פינת הרחובות הוליווד ואורנג’. חניה היא מצרך נדיר ממילא ביום- יום אז בטח לקראת התהלוכה לכן מומלץ או תחבורה ציבורית או חניונים מסודרים באזור.
כמה– חינם.
לפרטים נוספים דרך אתר הרשמי של האירוע
https://thehollywoodchristmasparade.org/


מלון מיסיון The Mission Inn Christmas Lights at the Inn

מלון עתיק ומקסים זה מארח מידי שנה שישה שבועות של פסטיבל אורות מיוחד וצבעוני עם תהלוכות, דוכנים וטקס הדלת אורות חגיגי במיוחד. ה-Mission Inn המדהים ביופיו של ריברסייד שטוף ב-4.5 מיליון אורות נוצצים במהלך פסטיבל האורות השנתי. מסורת החג החינמית הזו התחילה אי שם בשנת 1992 כשהבעלים של המלון רצו לעשות שמח לתושבי האזור והיום תצוגת האורות הזו זוכה בפרסים שנה אחר שנה ומביאה מאות מבקרים מידי הערב.
החגיגה מתחילה סביב חג ההודיה ומציגה בדרך כלל יותר מ-400 דמויות מונפשות. מלבד האירוע המרכזי בו כולם מתכנסים להרמת המתג הראשי של כל אורות המלון והסביבה, כל ערב ניתן להגיע לצפות בהופעות רחוב, תהלוכות ופעילויות לילדים.
איפהThe Mission Inn Hotel & Spa, 3649 Mission Inn Avenue
כמה– חינם.
מתי– בכל ערב בין התאריכים 18.11.2023 עד 7.4.2024
לפרטים נוספים
https://www.missioninn.com/about/festival-of-lights


סיבוב ברחוב העצים המוארים של אלטדנה

CTLA הם ראשי תיבות של Christmas Tree Lane Altadena. מדובר בארגון ללא מטרות רווח ששם לעצמו למטרה לשמר את מסורת הארת שדרות סנטה רוזה בעיר אלטדנה. בכל שנה, בשנת השנייה של חודש דצמבר (בעזרת תרומות חיצוניות בעיקר) מרים הארגון אירוע חגיגי של הדלקת אורות שדרת הארזים המפורסמת באורך של 1.6 ק”מ. האירוע כולל שורות הופעות, דוכני לאווירה. באפליקציה תוכלו גם למצוא מגוון סרטוני יוטיוב מאירועי עבר, ראיונות עם מתנדבים, שיחות והסברים מאנשי מקצוע המשמרים את השדרה, לרכוש לכם מזכרות ממותגות של CTLA ועוד.

מאז חזר האירוע למתכונת הרגילה שלו ובתאריך 9.12.2023 (כאמור, השבת השנייה של חודש דצמבר) החל מהשעה 15:00 עד 21:00 יערך טקס ההדלקה המסורתי.
איפהChristmas Tree Lane Santa Rosa Ave, Altadena, CA 91001 / Altadena Public Library 600 E Mariposa St
כמה– חינם
מתי– החל מה- 9.12.2023 עד לתחילת ינואר 2024.
האפליקציה של Christmas Tree Lane Altadena
https://christmastreelane.glideapp.io
לאתר הרשמי לפרטים נוספיםhttps://christmastreelane.net/


התעלות של ווניס

אחד המקומות היפים באזור לוס אנג’לס בימי של שגרה הוא התעלות של ווניס, אז בוודאי ובוודאי היופי עולה מדרגה כאשר מדובר באורות חג המולד המנצנצים מהבתים ומשתקפים על המים. בכל שנה תושבי התעלות מקשטים את בתיהם הצבעוניים והמיוחדים ממילא ומזמינים את כולם להנות מהאווירה. פשוט פנו לכם אחר צהריים ולכו לצעידה קלה בין הגשרים היפים והבתים המקושטים. מומלץ לא להגיע עד לתעלות עם רכב אלא לחנות ברחוב Dell ומשם ללכת ברגל עד לתעלות. לא לשכוח להתלבש חם.
דרך אגב, לא תמצאו סירות להשכרה. אבל אם יש לכם כלי שייט לא ממונע תוכלו להביא אותו לרמפה בשדרות וניס (בין השעות 9:00-18:00) ולסייר בתעלות של השכונה ממש מגובה המים.
איפה– תעלות ווניס https://maps.app.goo.gl/JycgxFpBRLJnTfAy7
כמה– חינם


תהלוכת הסירות של ניופורט ביצ’

ה-115 של מצעד סירות חג המולד של ניופורט ביץ’ עם למעלה מ-100 יאכטות וספינות מעוטרות צועדות סביב מסלול של 14 מייל בנמל ניופורט. אפשר לראות את המצעד בחינם במהלך כל אחד מחמשת הלילות מכל נקודה הפונה למפרץ לאורך הנמל, אבל יש גם מקומות שמורים, חבילות אוכל והפלגות זמינות לרכישה. בערב הפתיחה תהנו ממופע זיקוקים אשר יתחיל בשעה 18:15 ולאחריו בשעה 18:30 יחל מצעד הסירות.
איפה– במרינה של ניופורט ביצ’ במגוון מיקומים שונים לאורך המרינה. תוכלו לבדוק איפה כדאי לחנות דרך המפה המצורפת וגם בעמוד עם המלצות לדרכי הגעה: https://www.christmasboatparade.com/directions-and-parking/
מתי– בין התאריכים 13-17.12.2023 כאשר התהלוכה מתחילה בכל ערב בשעה 18:30. טקס הפתיחה עם מופע הזיקוקים ייערך ב- 13.12.2023 בשעה 18:15 ולאחר מכן התהלוכה.
בערב האחרון של המצעד, יום ראשון, 17 בדצמבר 2023, מופע זיקוקים מיוחד יסגור את המצעד ממזח בלבואה החל מהשעה 21:00.
כמה– חינם. אפשר לצפות בתהלוכה בחינם ממגוון נקודות תצפית באזור אך יש גם לא מעט אפשרויות לרכישת כרטיסים למקומות מסודרים לצפייה בתהלוכה וגם שילוב דילים של שמירת מקומות מעולים במסעדות מומלצות.
אתר אינטרנט לפרטים נוספים ולבדיקת חבילות תשלום
https://www.christmasboatparade.com/


תהלוכת הסירות המסורתית של מרינה דל ריי

לא תאמינו שזה כל כך קרוב ללוס אנג’לס, אבל בתהלוכת הסירות של מרינה דל ריי תרגישו כאילו ברחתם לכפר דייגים באיזו עיירה קטנה. מידי שנה, בשעה 17:55 עם תחילת מופע הזיקוקים, נפתחת תהלוכת הסירות של מרינה דל ריי הכוללת (מלבד הזיקוקים) עשרות סירות ויאכטות בגדלים שונים אשר מתחרות על התואר הסירה היפה ביותר! הביאו שמיכה או כיסאות והתאספו סביב המרינה או תמצאו מקום טוב בפארק ברטון צ’ייס בכדי לצפות בכ-70 סירות גולשות במרינה עם אורות חג ו עיירה קטנה. מידי שנה, בשעה 17:55 עם תחילת מופע הזיקוקים, נפתחת תהלוכת הסירות של מרינה דל ריי הכוללת (מלבד הזיקוקים) עשרות סירות ויאכטות בגדלים שונים אשר מתחרות על התואר הסירה היפה ביותר! הביאו שמיכה או כיסאות (ולבוש חם) והתאספו סביב המרינה או תמצאו מקום טוב בפארק ברטון צ’ייס בכדי לצפות בכ-70 סירות גולשות במרינה עם אורות חג וקישוטים בתחרות בין הקטגוריות הכוללות את הנושא הטוב ביותר, האנימציה הטובה ביותר, המוזיקה הטובה ביותר, האורות הטובים ביותר ועוד. החגיגות מתחילות ב-17:55 עם זיקוקים, ומצעד הסירות מתחיל ב-18:00 אבל כדאי להגיע לפחות שעה לפני כדי להתמקם טוב טוב.
מתי– 9.12.2023 החל מהשעה 17:55 (כמובן לבוא הרבה קודם בכדי לתפוס מקומות).
מחיר– חינם.
איפה– הנה רשימת חניונים מומלצים להגעה לתהלוכה, שימו לב גם לשירותי השאטלים: https://mdrboatparade.org/parade-detail/parking/
אתר אינטרנט לפרטים נוספים לצפייה בגלריות הצבעוניות
https://mdrboatparade.org/


אסטרה לומינה – חגיגה בגנים הבוטניים של החוף הדרומי בפאלוס ורדס South Coast Botanic Garden’s – Astra Lumina: An Enchanted Night Walk Amongst The Stars

בפאלוס ורדס (Palos Verdes), כשעה נסיעה מלוס אנג’לס, נמצאים גנים בוטניים ענקיים ומרהיבים במתחם יפיפייה מלא פינות חמד, מתחמי צמחייה מעניינים והמון פעילויות לילדים.
המקום מומלץ לכל המשפחה ואפשר לבלות בו יום שלם, אבל הכיף מתחיל דווקא לאחר שעות הפתיחה הרגילות כאשר חלקים מהפארק מוארים במסלול מעגלי רחב המאפשר הליכה בין עמודי אור פועמים, יערות נוצצים ומטרות כוכבים מרשימות, המופע מאפשר לכם לחוש את קסם הלילה והיקום מקרוב. “אסטרה לומינה” היא תערוכת תאורה אטמוספירית החוזרת השנה לגן הבוטני בפאלוס ורדס. צאו למסע קוסמי דרך הכוכבים בתערוכת אורות מיוחדת – תשע התצוגות המרהיבות שלה לוקחות אתכם למסע קסום דרך היקום והחלל.
איפהSouth Coast Botanic Garden, 26300 Crenshaw Blvd, Rancho Palos Verdes 90274
כמה– ילדים מתחת לגיל 4 בחינם, ילדים בין הגילאים 4-12 החל מ- $27.00 ועד ל- 39$ למבוגר בסופי שבוע.
מתי– החל מה- 9.11.2023 עד ל- 1.1.2024 לאחר שעות הפעילות הרגילות של הגן, החל מהשעה 17:30 עד 22:00 (כניסה אחרונה בשעה 21:00).
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים
https://southcoastbotanicgarden.org/glow/


חג המולד ברחוב רודיאו בבוורלי הילס Rodeo Drive Holiday in Beverly Hills

האמת, תמיד יפה לעשות סיבוב בבוורלי הילס, בטח באזור של רודיאו דרייב היוקרתי ומלון בוורלי וילשייר המפורסם ובטח בתקופה הזו של החגים שם הכל מקושט בצבעי החג עם פסלים ענקיים בדמות מתנות צבעוניות וקישוטי חג מולד מסורתיים, אורות צבעוניים ובאופן כללי מקבלים תחושה של חג המולד בקלאסה יקרה יותר.
מספיק פשוט לשוטט ברכב או אפילו רגלית באזור של רודיאו דרייב, וילשייר וגם ב- Beverly Cañon Gardens ולספוג קצת אווירת חג ותמונות יפות.
איפה– (Rodeo Dr, between Santa Monica Blvd and Wilshire Blvd (Beverly Hills
מתי– קישוטים בחינם ברחבי הרחוב יונחו כבר מאמצע נובמבר 2023 עד 1.1.2024.
טקס הדלקת אורות החג יערך ב- 16.11.2023 בין השעות 17:00-20:00.
כמה– חינם
פרטים נוספיםhttps://lovebeverlyhills.com/events/view/2023-rodeo-drive-holiday-lighting-celebration


שכונת “סליפי הולו” בעיר טורנס SEASIDE HOLIDAY LIGHTS – Sleepy Hollow Christmas Lights Extravaganza

דרום מערבית לעיר לוס אנג’לס, לכיוון עיר החוף רדונדו ביצ’, תמצאו את העיר טורנס ובה שכונת Seaside או בכינוי היותר מוכר שלה: “סליפי הולו”. שם החל מתחילת דצמבר עד לתחילת ינואר תוכלו לראות ריכוז יפיפייה של בתי תושבי השכונה מקושטים ורחובות מוארים בעיקר ברחובות הסובבים לרחוב רוברט דרייב. מומלץ לחנות ב- Calle Mayor or Prospect Avenue ומשם לטייל ברגל. מפת הליכה של השכונה תמצאו כאן. מסורת ארוכת שנים זו היא יוזמה מקומית של תושבי השכונה ולא משהו מוסדר מטעם העירייה לכן שימו לב לשלטי החניה ושמרו על הסדר והניקיון. תושבים רבים מדליקים את האורות שלהם בסוף השבוע של חג ההודיה ומשאירים אותם עד ראש השנה, כך שהאורות דולקים למשך כ- 6 שבועות לערך וכדאי לא לפספס. 
איפה– (Robert Rd, off of the Pacific Coast Hwy, and surrounding streets (Torrance
כמה– חינם
מתי– לכל אורך דצמבר עד תחילת ינואר. רוב תצוגות האור דולקות מ-18:00 עד 22:00. במהלך השבוע פחות עמוס כמובן כאשר סופי השבוע עמוסים מאוד עם עומסי תנועה כבדים יותר. השבועיים שלפני חג המולד הם זמן השיא ויכול להיות קשה מאוד להיכנס ולצאת מהשכונה. 
לעדכונים ופרטים נוספיםhttps://seasideholidaylights.com/


קנדי קיין ליין Candy Cane Lane

הבתים המקושטים ב- קנדי קיין ליין Candy Cane Lane
הבתים המקושטים ב- קנדי קיין ליין Candy Cane Lane. צילום: דרור עינב

בשכונה אחת בעיר וודלנד הילס לקחו רחוק מידי את האמרה “הדשא של השכן…” ובכל שנה, כבר למעלה מ- 60 שנה ליתר דיוק, מקשטים את בתיהם דיירי השכונה הזו והופכים אותה להצגה הכי טובה באזור הידועה בשמה “קנדי קיין ליין”. שמונה בלוקים של בתים שכל אחד מהם יותר מואר, מעוצב ומלא באווירת חג משכנו. אפשר להחנות ברחובות הסמוכים וללכת ברגל, אפשר להנות מהחגיגה גם בנסיעה עם הרכב, אך שימו לב כי יש לא מעט הולכי רגל ורוב המכוניות מנמיכות את האורות כדי לא להפריע להולכים וכדי להעצים את החוויה.
איפה– אפשר לרשום Candy cane lane בווייז או
(Lubao Ave and Oxnard St (Woodland Hills
כמה– חינם
מתי– החל מהשבת השנייה של חודש דצמבר ועד לתחילת ינואר תוכלו להנות מהיופי הזה.


פארק השעשועים סיקס פלאגס Six Flags Magic Mountain Holiday in the Park

פארק השעשועים “סיקס פלאגס” ידוע ברכבות ההרים המטורפות שלו. בחג המולד רכבות ההרים העצומות ומתקני הענק אלו לובשים על עצמם מיליוני נורות חג צבעוניות, יחד עם הופעות, שחקנים ושלג מלאכותי. מעבר למתקנים המקושטים תמצאו פינות מקסימות מעוצבות ברוח החג, מאכלים ומשקאות המתאימים לאווירה ועוד שלל חוויות.
איפהSix Flags Magic Mountain, Magic Mountain Parkway, Los Angeles
מתי– החל מה- 23.11.2023 ועד ל- 31.12.2023 בימים נבחרים אשר מופיעים באתר הפארק.
מחיר– החל מ- 45$.
כל הפרטים, כולל רכישת כרטיסים וחבילות תמצאו באתר
https://www.sixflags.com/magicmountain/events/holiday-in-the-park


סיור בשכונות של אפר הייסטינג Upper Hastings Ranch

בשכונת Upper Hastings Ranch בפסדינה, כבר עשור שהמקומיים עורכים פסטיבל חג מולד משלהם. כל בלוק בשכונה מקבל “נושא” וכל הבתים מתקשטים בהתאם לנושא, כך שיכול מאוד להיות שתראו בתים שכולם מקושטים בממתקים ואחרי כמה רחובות פתאום כולם יהיו עם בובות מתנפחות של סנטה. קפצו להציץ רק אם אתם באזור, אבל אל תיסעו עד לשם במיוחד.
איפה– (North of Sierra Madre Blvd and east of Michilinda Ave (Pasadena
מתי– 9-30.12.2023
כמה– חינם.
לפרטים נוספיםhttps://upperhastingsranch.org/events


הולידיי רוד Holiday Road

King Gillette Ranch, חווה בעיר קלבאסס שכבר הביאה לנו את מסלול הדלועים בהאלווין, מציעה בחג המולד הזה הליכה קסומה של 2/3 מייל (בערך קילומטר) בתוך שטח ענק מלא באורות מנצנצים, כפר כריסמסי קטן ומתוק מלא בקישוטים ושלג מלאכותי. משקאות חמים, אוכל באווירת החג, אלפי אורות חג המולד סנטה וגברת קלאוס, חנות מזכרות ועוד… וכל אלו מלווים במוזיקת כריסמס בהחלט יכניסו אתכם לאווירת החג.
בניגוד לשנה שעברה עם וירוס הקורונה, השנה משאיות ודוכני האוכל חוזרים, כמו גם חנות המזכרות והאלכוהול.
איפהKING GILLETTE RANCH, 26800 Mulholland Hwy Calabasas, CA 91302
מתי– החל מה- 24.11.2023 עד 27.12.2023 בין השעות 17:00-21:30
כמה– ילדים עד גיל 2 בחינם, כל השאר החל מ- 24.99$ לכרטיס, תלוי ביום ובשעה שתבחרו להגיע.
אתר אינטרנט למידע נוסף ולרכישת כרטיסיםhttps://holidayroadusa.com/


סינמה “רוף טופ” Rooftop Cinema Club

זאת לא פעם ראשונה שאנחנו ממליצים על הקסם שבצפיית סרטים משותפת על גגות של בניינים מגניבים בלוס אנג’לס, או במיקומים מיוחדים. בעונה הזו של 2023, המותג “סינמה רוף-טופ” מביא את המסורת למגוון גגות מיוחדים בדאון טאון לוס אנג’לס. תוסיפו לזה שוקו חם, שמיכות מפנקות וסרטי חורף וחג המולד והנה לכם אחלה של המלצה לערב מושלם. מגוון עשיר של סרטים, רובם קשורים לאווירת החג, חלקם ישנים וקלאסיים וחלקם חדשים ושוברי קופות.
איפה– מגוון לוקיישנים באזור לוס אנג’לס, תלוי בסרט ובשעה.
כמה– המחירים מאוד דינמיים ותלויים במקום אותו תבחרו. כמו כן ניתן לרכוש חבילות למספר הקרנות וגם עם או בלי תוספת של פופקורן ושתייה או ארוחה.
מתי– מגוון תאריכים לאורך כל השנה, אבל סרטי חג המולד מוקרנים עד לסוף דצמבר 2023.
לפרטים נוספים תאריכים ורכישת כרטיסים
https://rooftopcinemaclub.com/los-angeles/


הגן הבוטני של מחוז לוס אנג’לס מציג “לייטסקייפ”- “Lightscape”

המסורת ממשיכה בגן הבוטני והארבוטרום המחוזי של לוס אנג’לס עם תצוגת אורות מרהיבה בגנים הבוטניים של מחוז לוס אנג’לס. מסלול מעגלי בן שעה ייקח אתכם בין תצוגות אורות בין העצים והצמחייה של המקום וגם דוכני אוכל צבעוניים.
איפהLos Angeles County Arboretum, 301 North Baldwin Ave, Arcadia, CA 91007
מתי– בין התאריכים 17.11.2023- 2.1.2024 בין השעות 17:30-22:00 (כניסה אחרונה בשעה 20:30).
כמה– החל מ- 14$ לילדים ועד 35$ למבוגר בימים העמוסים.
אתר אינטרנט לפרטים נוספים לרכישת כרטיסים
https://www.arboretum.org/lightscape/


סטריט פוד סינמה Street Food Cinema

“סטריט פוד סינמה” (Street Food Cinema) מארחים בשגרה אירועי הקרנת סרטים ענקיים. הייחודיות של האירועים האלו הם דוכני האוכל המגוונים הממלאים את מתחם הסרטים וההופעות החיות של אומנים מקומיים. מדובר על מספר של מוקדים, בערים שונות במחוז לוס אנג’לס והסביבה, בהם תוכלו לבחור ממגוון סרטי החג הקלאסיים והעדכניים כמו גם שאר האירועים הזמינים תחת המותג. בעונה הזו של 2023 האירועים מתקיימים באחד מהמוזיאונים האהובים עלינו בלוס אנג’לס– מוזיאון המורשת HERITAGE SQUARE MUSEUM. מדובר במתחם מרהיב עם בתים ויקטוריאניים המספרים את סיפורה של קליפורניה. המבקרים באירוע ייהנו, מעבר להקרנת הסרט, גם ממנהרת אורות, קומזיץ, סיור מודרך בין הבתים הוויקטוריאניים המרשימים קישוטי חג ענקיים להצטלם לידם, דוכני אוכל, מוזיקה חיה ועוד הרבה דברים שווים. כלבים מוזמנים גם הם.
מתי– בין התאריכים 14-23.12.2023 החל מהשעה 17:00.
איפה– האירוע הוא ב- Heritage Square Museum, אבל החניה מותרת בחניון שנמצא ב- 3545Pasadena Ave. ניתן גם להזמין חניה קרובה בתשלום.
כמה– ילדים עד גיל 6 נכנסים בחינם, ילדים עד גיל 11 בתשלום של 19.99$ ומבוגרים ישלמו 40$ לכרטיס.
אתר האינטרנט של סטריט פוד סינמה לעוד פרטים, לוחות זמנים ומיקומים
https://streetfoodcinema.com/


ניצנוצים מוזיקליים בדאון טאון לוס אנג’לס Sparkle DTLA

c הוא מתחם בידור וקניות חמוד בדאון טאון לוס אנג’לס. במהלך החג והתקופה שלפניו, בין התאריכים 17.11.2023-31.12.2023 כל ערב החל מהשעה 17:00 תוכלו לצפות במופע אור-קולי מקסים, לטייל בין הקישוטים הצבעוניים כולל עץ אורות ענק, לעשות המון תמונות וגם לערוך קניות או להנות מארוחת ערב.
בואו לחוות מופע חג קסום כש- 18 מיליון גוונים של אורות מאירים את הלילה ומסתנכרנים עם מנגינות חגיגיות. SPARKLE DTLA ב-The Bloc ייקח אתכם דרך מסע לילי בלתי נשכח הכולל את אחת מתצוגות החגים האינטראקטיביות הרבות ביותר של לוס אנג’לס.
איפהThe Bloc, 700 S Flower St, Los Angeles 90017
מתי– החל מה- 17.11.23 עד 31.12.2023 כל יום, מופע של מוזיקה ואורות החג בכל שעה עגולה החל מהשעה 17:00 עד 21:00.
כמה– הכניסה למתחם חינם, כולל סיבוב בין הקישוטים וכמובן המופע השעתי.
לפרטים נוספים ולרשימת החנויות (ניתן לבצע הזמנות מראש)- https://www.theblocla.com/events



הגנים הבוטנים בדסקונסו Enchanted: Forest of Light at Descanso

גם השנה הגנים הבוטנים לובשים חג שוב ומתמלאים באורות קסומים. השילוב של תאורה, מוזיקה וצמחייה עשירה מכניס לאווירת החג ומתאים לכל המשפחה! חוויית הלילה של הגן הבוטני משלבת בצורה מופתית מייצגי אמנות עם יערות קסומים וזוהרים באור צבעוני, והכל על רקע של עצים מוארים ואפקטים קוליים נוצצים. מופעים אינטראקטיביים, מוזיקה ואווירה טובה הם תמיד רעיון טוב ובתאריכים ספציפיים תוכלו למצוא גם הופעות חיות ועוד כל מיני תכנים, אך שימו לב כי ישנם תאריכים השמורים רק למנויים.
איפה– 1418 Descanso Dr, La Cañada Flintridge, 91011 Descanso Gardens
מתי– החל מ- 19.11.2023 עד ל- 7.1.2024 בין השעות 17:30-20:30. סגור בערב חג המולד ובחג עצמו.
כמה– ילדים מתחת לגיל 2 חינם, מעל גיל 2 החל מ- 25$ ועד ל- 35$, תלוי בסוג הכרטיס, ביום ובשעה. שימו לב כי למנויים ישנם תעריפים שונים וכי ישנה אפשרות לרכוש כרטיס משולב לבוקר ולערב.
מידע נוסף וכרטיסים
https://www.descansogardens.org/programs-events/enchanted/


הופעות בחסות מרכז המוזיקה של לוס אנג’לס L.A. County Holiday Celebration

מרכז המוזיקה של לוס אנג’לס הוא בעצם מפעל ענק של הופעות מכל הסוגים, הצבעים והמינים. תחת האיגוד נמצאים מספר בנייני ענק שונים ברחבי העיר אשר מביאים, בזמן שגרה, עשרות הופעות מידי שבוע.
בחג המולד הזה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של הופעות במגוון תאריכים כולל גרסאות מחודשות לסרטי חג המולד, מזמורי חג ועוד.
איפה– במגוון אולמות במרכז המוזיקה בדאון טאון לוס אנג’לס (תלוי במופע).
מתי– מגוון תאריכים בחודשי נובמבר ודצמבר בשעות משתנות.
כמה– תלוי באירוע וביום ובשעה שתבחרו.
לכל הפרטים, לוח ההופעות והרשמה לאירוע
https://www.musiccenter.org/calendar/index.aspx


החלקה על הקרח

כולנו ראינו עשרות סרטי חג מולד ויודעים טוב מאוד שכריסמס הולך טוב מאוד עם החלקה על הקרח. אז נכון שלוס אנג’לס לא נראית בדרך כלל כמו ארץ פלאות חורפית, אלא אם… יוצרים משטחי החלקה על הקרח ממש באמצע גורדי השחקים של מרכז העיר. אז אולי אין לנו כאן הרבה שלג, אבל גם בקליפורניה יודעים להשתמש במחליקיים וכראייה לכך הנה לכם מספר זירות החלקה על הקרח ברחבי מחוז לוס אנג’לס והסביבה שכדאי לכם לקפוץ לבקר. בואו לגלוש ולהעמיד פנים שיש שלג על הקרקע במשטחי ההחלקה ברחבי העיר.


שוק האיכרים והגרוב

כמו בכל שנה, לובש על עצמו מתחם הגרוב היוקרתי והמפורסם, שלל אורות, דמויות וסממנים של החג. עץ אשוח ענק ומקושט, מכונת שלג ומזרקה הרוקדת לצלילי החג- ערב בגרוב הוא חוויה קסומה לכל המשפחה בו תוכלו למצוא קישוטים, לפגוש את סנטה ואפילו שלג מלאכותי.
איפה– 189 The Grove Dr, Los Angeles, CA 90036
כמה– כניסה למתחם בחינם. מפגש עם סנטה + תמונות: החל מ- 50$.
מתי– הקישוטים והאווירה מתחילים כבר מתחילת נובמבר עד קצת אחרי השנה החדשה. אירועים ספציפיים כמו מפגש עם סנטה וסטים מיוחדים לתמונות החל מה- 20.11.2023 ועד ל- 24.12.2023.
לפרטים נוספיםhttps://thegrovela.com/reservation#id=santa


סיור גונדולות בלונג ביצ’ Gondola Getaway

כולנו מכירים את הגונדולה המפורסמת של ונציה אבל לא כולם יודעים שהגונדולות עשו עליה לארצות הברית ושישנן כמה חברות המציעות סיורי גונדולה נחמדים ברחבים וניס ביצ’ ולונג ביצ’ בין תעלות המים.
בעוד בשאר ימות השנה סיור בגונדולה כזו הוא נחמד ומהנה (יש גם חבילות מאוד שוות יחד עם אוכל ועוד), בחג המולד הסיור קופץ מדרגת הנאה כאשר אתם שטים, יחד עם חברים בגונדולה פרטית, בין בתי המגורים המקושטים להפליא המשתקפים על פני המים.
איפה– המשרד ממוקם ב- 5437E Ocean Blvd, Long Beach, CA 90803
מתי– תאריך לבחירתכם. שעות הפעילות הן בין 11:00-23:00
כמה– החל מ- 200$ לעד 4 אנשים ועד 260$ ל- 6. לא זול, יש כל מיני חבילות, תלוי בכמות האנשים ומה תרצו להוסיף להזמנה (אוכל, שתיה וכדומה).
לפרטים נוספים ולהזמנותhttps://gondolagetawayinc.com/holiday-lights-cruise/


יוניברסל סיטי ווק Universal CityWalk

פארק השעשועים יוניברסל סטודיו הוליווד מקשט עצמו מידי שנה לקראת עונת החגים וגם המדרחוב הצמוד אליו כמובן נכנס לאווירה.
אל כל הקסם של תאורת המדרחוב, שבדרך כלל ביום-יום מלא בתאורת ניאון מהחנויות ומזרקה מגניבה ומוארת, מתווספים לקראת החג קישורי ענק המפוזרים בכל מקום וגם עץ חג כריסמס ענק עם משקאות עונתיים, פינוקים, עיצוב מיוחד, הופעות חיות ומסיבות פתוחות.
איפה– Universal City walk
כמה– המתחם ללא תשלום.
מתי– המתחם פתוח בכל יום בין השעות 11:00-22:00. קישוטי ואירועי החג יהיו בין התאריכים 24.11.2023 עד ל- 2.1.2024.
לעדכונים ופרטים נוספים
https://www.universalstudioshollywood.com/web/en/us/faqs/citywalk-re-opening

עץ חג מולד ענק במדרחוב ה- CityWalk ביוניברסל סטודיו הוליווד

כריסמס ביוניברסל סטודיו הוליווד

לא רק המדרחוב הצמוד אל פארק השעשועים “יוניברסל סטודיו הוליווד” לובש חג! בתוך הפארק תמצאו שלל קישוטים ברוח כריסמס ושלג מלאכותי וגם לא מעט מהדמויות האייקוניות שמסתובבות שם נכנסות לרוח החג עם תלבושות מיוחדות. בנוסף לדקורציה המרהיבה, לא מעט מחנויות האוכל מציעות מגוון של מאכלים ברוח החג שזמינים רק לתקופה הכריסמס ויוצאים כמהדורה מוגבלת לחגים! אה, גם עץ חג מולד ענק כמו של הסרט “הגרינץ'”, סרט חג המולד האייקוני מבית יוניברסל סטודיו! מה עוד? תאורה מיוחדת על טירת הארי פוטר, מוזיקה, מזכרות ועוד שלל אווירת חג מולד!
איפה– יוניברסל סטודיו הוליווד.
מתי– 24.11.2023-1.1.2024 בשעות הפעילות של הפארק.
כמה– מגוון ענק של מחירים תלוי ביום ובסוג הכרטיס, אך מדובר בכרטיס הכניסה הרגיל של הפארק ולא רכישה נפרדת (כמו באירועי האלווין).
אתר אינטרנט לפרטים נוספים
https://www.universalstudioshollywood.com/web/en/us/things-to-do/events-and-seasonal-activities/holidays-at-universal-studios-hollywood


פסטיבל האורות של חוות “טאנקה” Hikari: A Festival of Lights at Tanaka Farms

בעיר אירווין, הממוקמת בדרום המטרופולין של לוס אנג’לס, חוות “טאנקה” לגידול פירות וירקות פותחת את שעריה לכבוד פסטיבל של אורות. אחרי שפינו את כל הדלועים ושאר הקישוטים שנשארו בחג האלווין, חוות טאנקה בארוויין מארחת, כמו בכל שנה, אירוע מהנה לכל המשפחה עם שלל אורות, הפעלות, דוכני אוכל ושתייה וגם סנטה והשדונים יהיו שם. פירוש המילה Hikari מיפנית הוא אור, ניצוץ, זוהר וכך קראו בחווה לאירוע. מדובר במסלול של מייל (1.6 ק”מ) עמוס באורות וגם מתחמים בהם תמצאו את כלי העבודה, את הרכבים החקלאים ואת עצי החווה מקושטים באלפי נורות צבעוניות. המסלול בדרך כלל לוקח חצי שעה, אבל מומלץ להכין את עצמכם לסיבוב של שעה וחצי כולל טיפה עומסים בכניסה וביציאה.
מעבר לנסיעה במסלול המואר, תוכלו למצוא בחווה גם הופעות, שוק חג המולד כולל מתחם לרכישת עצי אשוח.
בין אם תבחרו לבקר רק באזור הפעילויות והאוכל ובין אם תבחרו להוסיף נסיעה חווייתית בין טרקטורים מקושטים ושאר יצורי החווה מדובר באחלה חוויה לילדים למי שנמצא באזור ארוויין.
איפהTANAKA FARMS, 5380 3/4 UNIVERSITY DR., IRVINE, CA 92612
מתי– החל מה- 26.11.2023 עד ל- 30.12.2023 בין השעות 16:30-22:00 (כניסה אחרונה בשעה 20:00).
כמה– תלוי בתאריך, בשעה ובמתחם שתבחרו לבקר בו. החל מכניסה חינם לילדים מתחת לגיל שנתיים, 15$ לילדים בגילאי 3-12 עד ל- 35$ למבוגרים. הנחות לחיילים משוחררים, סטודנטים ופנסיונרים. חניה בתשלום נוסף של 10$.
אתר אינטרנט לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים
https://www.tanakafarms.com/hikari


חג המולד בגן החיות של לוס אנג’לס LA Zoo Lights

אומנם בשעות הערב והלילה כל החיות ישנות, אך גן החיות של לוס אנג’לס נשאר פתוח לאחר רדת החשיכה בכל לילה עד תחילת ינואר. במהלך מסורת חג המולד המוארת הזו, תוכלו לראות מייצגי אורות ענקיים בהשראת והשפעת בעלי החיים של גן החיות, בנוסף למנהרות האורות המפורסמות של הגן.
איפהLA Zoo 5333 Zoo Drive, Los Angeles, CA 90027
כמה– המחירים די משתנים בהתאם לתאריך ולשעה. החל מ- 18$ לילדים עד ל- 35$ למבוגר בערבי השיא. לחברי מועדון תעריפים שונים.
מתי– בין התאריכים 17.11.2023 עד ל- 7.1.024 בין השעות 18:00-22:00.
אתר אינטרנט למידע נוסף ולרכישת כרטיסים
https://www.lazoo.org/plan-your-visit/special-experiences/zoolights/

חג המולד בדיסנילנד Disney Merriest Nites

טוב, כמו בכל שנה, זה היה די ברור שהכרטיסים לאירועי Disney Merriest Nites (מסיבות הערב של פארק השעשועים של דיסני) יגמרו בשניה שנפתחת האפשרות לרכישה עוד כמה חודשים לפני החגים. אבל שלא תגידו שאנחנו לא דואגים לכם אז הנה אירועי חג המולד בדאון טאון של דיסני אנהיים ובאזור פארק השעשועים דיסנילנד קליפורניה. ברגע שדלועי ליל כל הקדושים נעלמות מהרחוב הראשי, חג המולד משתלט על דיסנילנד. פארק השעשועים האהוב הופך למקום הכי עליז עלי אדמות למשך חודשיים שלמים (10 בנובמבר עד 7 בינואר), עם מופעי לילה, אורות חג המולד, עיצוב חגיגי בכל רחבי הפארקים והסמל הבולט האמיתי הוא החזית המשמחת של המתקן “זה עולם קטן”. במה שנקרא Holidays at the Disneyland Resort תמצאו שלל אפשרויות להרגיש את החג במקום הכי שמח בעולם. מעבר לקישוטים בתוך הפארק ובאזור המלונות והדאון טאון של דיסני, תוכלו גם להצטרף לתהלוכות, מופעים, מפגשים עם סנטה קלאוס ולהנות מהרבה אוכל כריסמסי במיוחד.
איפה– אנהיים קליפורניה.
מתי– בין התאריכים 10.11.2023-7.1.2024.
לפרטים נוספים
https://disneyland.disney.go.com/events-tours/holidays-at-the-disneyland-resort/


אם לא הספיק לכם ואתם רוצים לשמוע על אירועי חג מולד 2023 נוספים בקליפורניה לחצו כאן או פשוט בחרו באזור הרצוי והמשיכו לתכנן את הטיול שלכם


שתפו עם אחרים!